کودکی که با خوردن خودکار پاکن دار جان خود را از دست داد

نیازی به داشتن خودکار پروست یا کامو نیست تا از فضایل نویسندگی بهره ببری: فقط باید بنویسی. سازماندهی، مشاهده و تجزیه و تحلیل، فهرست ها و یادداشت های دیگر.

راه های زیادی برای استفاده از دفترچه یادداشت وجود دارد . اما وظیفه اصلی نوشتن با این وجود انتقال احساسات و جاودانگی و قابل درک تر کردن آنها به شیوه ای خاص است.

خودکار پاکن دار این امکان را به شما می دهد که اگر متنی ر ا بهع اشتباه نوشتید بتوانید به سادگی آن را پاک کنید.

نوشتن. انسان‌ها ثمره داستان‌های اجدادشان هستند و نوشتن وسیله‌ای استثنایی برای درک تاریخ و کشف خود است.

با این حال، این امر همچنین مستلزم رها شدن خاص است، لنگر انداختن در لحظه حال که تنها با درگیر شدن واقعی در عمل نوشتن به دست می آید.

وسیله ای ایده آل برای بیان و درون نگری، این ژست ساده از قرار دادن خودکار روی یک تکه کاغذ ، دری را به روی دنیایی وسیع باز می کند: بردار تخیل و پر از ظرافت.

از دهه 1980، تحقیقات علمی به فواید نوشتن و تأثیرات آن بر سلامت روان توجه زیادی داشته است.

خودکار

بسیاری از مطالعات نشان داده است که این هنر دست نویس دارای فضیلت های کاتارتیک است. هضم مصائب هر روز با آن را ممکن می سازد.

جیمز دبلیو، پنه بیکر، محقق روانشناسی اجتماعی در دانشگاه آستین، تگزاس، مطالعات متعددی را در اواخر دهه 1990 منتشر کرد که تأثیر نوشتن را بر افرادی که تجربیات آسیب زا را پشت سر گذاشته اند، برجسته کرد.

با گذشت زمان، شرکت کنندگان بهبود قابل توجهی در بهزیستی کلی خود گزارش کردند.

همانطور که آنها نوشتند، اضطراب آنها به تدریج محو شد، توانایی های شناختی آنها (به ویژه حافظه) بهبود یافت، و حتی عجیب تر، قدرت بدنی آنها تقویت شد.

همچنین نشان داده شده است که نوشتن در کاهش علائم بیماری های روان تنی، حتی بیشتر از درمان های دارویی، مفید است.

با این وجود، طبق مطالعه ای که توسط پن بیکر در سال 1999 در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد ، نوشتن با کمک به کاهش فشار خون و خنثی کردن عذاب های ناشی از استرس، برخی از اختلالات رفتاری را تسکین می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.