پودر قاووت پسته ای برای درمان درد چشم مناسب است

آنها معمولا سبز و به ندرت به رنگ بنفش هستند. پودر قاووت پسته ای هرچه پسته سبزتر باشد، باید کیفیت آن بهتر باشد.هسته سنگ با یک لایه آبدار و سبز پوشیده شده است.

اندکی قبل از رسیدن، هسته داخلی سنگ باز می شود و دانه سبز رنگی که به عنوان پسته می خوریم، ظاهر می شود. خاستگاه پسته پسته چگونه و در کجا رشد می کند؟

منشا پسته احتمالا خاورمیانه است. از آنجا آنها در سراسر مدیترانه ادامه می دهند. اولین کشت را می توان در دوران باستان اثبات کرد. امروزه بیشتر پسته ها از آمریکا، ایران یا ترکیه می آیند.

پسته روی درختان برگریز بزرگی می روید که عمر آنها تا 300 سال می رسد. درختان پسته با ارتفاع 12 متر و ریشه هایی به عمق 15 متر غول های واقعی هستند. یک گیاه نر و ماده همیشه برای کشت مورد نیاز است و باد به عنوان توزیع کننده بذر نیز ضروری است.

 

تولید و محصولات پسته را می توان تفت داد، تفت داد و نمک زد، نشست پسته یک میوه خشک است که توسط یک درختچه آب و هوای مدیترانه ای، درخت پسته واقعی از خانواده تولید می شود.

این دانه به شکل یک دانه کوچک به رنگ سبز و طعم شیرین است که در پوسته ای قرار دارد که پس از رسیدن میوه باز می شود. پسته را می توان به صورت خام مانند بادام یا کبابی مصرف کرد. اغلب همراه با عرق خوراکی است. پسته در سس ها، چاشنی ها، ترین ها، پاته ها، بستنی ها و شیرینی ها ترکیب می شود.

حاوی حدود 50 درصد چربی است که از 82 درصد اسیدهای چرب غیراشباع و حدود 19 درصد پروتئین و 16 درصد کربوهیدرات تشکیل شده است. منبع ویتامین B6، B1، منگنز، فسفر، منیزیم است.

توجه داشته باشید که همانطور که عموماً در مورد عبارات مشخص کننده آجیل صدق می کند، اصطلاح پسته بسته به زمینه می تواند 1) میوه کل درخت پسته 2) دانه (یا مغز) را پس از جدا شدن پوسته آن مشخص کند.

از قرن هشتم میلادی، کشت درخت پسته مورد پسند اعراب قرار گرفت. پسته در قرن هفدهم در زمان لویی چهاردهم از طریق بندر مارسی از ایران از طریق حلب و الکساندرتا و بنادر دیگر در این مقیاس وارد فرانسه شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.