روغن زن پنوماتیک شاکو باعث پیشرفت شما در کار می باشد

از این جمله که روغن زن پنوماتیک شاکو سیستم‌های پنوماتیکی دیگر هیچ گونه ندارند، چه باید گفت، زیرا سوپاپ‌ها و سیلندرها به روغن کاری بیشتری نیاز دارند؟

آیا واقعاً انجام بدون روغن کار آسان است؟ روغن کاران در واحدهای تعمیر و نگهداری پنوماتیک وظیفه تامین اجزای یک سیستم پنوماتیک با روغن کاری را دارند. با این حال، روانکاری روغن کمتر و کمتر ضروری می شود.

زیرا بیشتر اجزای پنوماتیکی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند با گریس دائمی روغن کاری می شوند. خاصیت چسبندگی قوی این گریس های طولانی مدت و آب بندی های مناسب باعث می شود.

که روان کننده بتواند برای مدت طولانی در نقطه روغن کاری احتمالی بماند و کار کند. بنابراین این قطعات به منبع روغن اضافی نیاز ندارند.

با این حال، این اصل صادق است: یک بار روغن کاری کنید، همیشه روغن کاری کنید.اگر روغن‌کاری نصب شده باشد، روغن روان‌کننده، گریس را از اجزای روغن کاری شده دائمی می‌شوید.

اگر این قطعات به طور مداوم روغن کاری مجدد نشوند، پس از چند عملیات خشک می شوند. روانکاری روغن همچنین می تواند در کاربردهایی با فرکانس حرکت بالا یا در مورد سیلندرهای پنوماتیکی با فواصل کورس طولانی و سرعت عمل بالا ضروری باشد.روغناجزای مربوطه توسط سازنده مشخص شده است. نمونه هایی از این ابزار ابزارهای هوای فشرده هستند که در آنها همیشه یک روغن کاری کج می شود.

اگر یک سیستم پنوماتیک به طور کامل با اجزای جدید روغن کاری شده دائمی ساخته شود، هیچ روغن کاری نصب نمی شود.
اگر یک واحد تعمیر و نگهداری قدیمی جایگزین یا منبسط شود و قبلاً یک روغن‌کار موجود بوده است، مجدداً واحد دیگری قرار داده می‌شود.

مقدار مناسب روغن چقدر است؟
تعیین مقدار مناسب روغن برای یک سیستم پنوماتیک اغلب بر اساس مقادیر تجربی است، زیرا روش‌های محاسبه کاملاً قابل اعتمادی وجود ندارد. نشانه واضح روغن بیش از حد در سیستم زمانی است.

که روغن از میله پیستون سیلندر یا دمپرهای شیرهای پنوماتیکی خارج می شود. برای تنظیم مقدار روغن وارد شده به سیستم می توان از یک دریچه گاز روی روانکار استفاده کرد. پس از تعیین مقدار روغن باید همیشه ثابت نگه داشته شود.

این همچنین شامل بررسی منظم این است که آیا روغن کافی در مخزن وجود دارد تا از روغن کاری ناکافی جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.