فوم هرمی سرعت عمل کار شما را افزایش می دهد

با فوم هرمی می توانید صدا را کم کنید یعنی طنین و صدا را در اتاق کاهش دهید. فوم هرمی از طرف دیگر، فوم های صوتی با وزن بسیار بالاتر وجود دارد که به طور خاص برای عایق صدا استفاده می شود.

به عنوان مثال فوم های کامپوزیت ما. درک این تفاوت بسیار مهم است، در غیر این صورت ممکن است در پروژه خود پول هدر دهید.بسیاری از مشتریان مزیت قیمت فوم پیچ خورده را مهم تر می دانند.

سایر مشتریان الگوی یکنواخت تر را مهم تر می دانند. برخی شکل گرد جوش ها را زیباتر می دانند، در حالی که مشتریان دیگر هرم های نوک تیز را ترجیح می دهند.

بنابراین این که فوم هرمی را انتخاب می‌کنید یا نوک‌ها به ظاهر بستگی دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، هر دو نوع تقریباً برای آکوستیک اتاق یکسان هستند.

کار با فوم هرمی آسان است. معمولاً می توانید اندازه های استاندارد 100 در 50 سانتی متر یا 100 در 100 سانتی متر را به صورت آنلاین پیدا کنید.

به عنوان یک سازنده، ما البته می‌توانیم فرمت‌های دیگر را نیز برش دهیم، اما اندازه 100 در 50 سانتی‌متر را توصیه می‌کنیم، زیرا مفید است و به بهترین شکل قابل نصب است. فوم

اگر می خواهید فوم را خودتان برش دهید، می توانید این کار را مثلاً با قیچی مقوا برای فوم PU یا با چاقوی کاتر برای فوم انجام دهید. شما فقط می توانید بین اهرام (یعنی در دره) برش دهید.

با کمی مهارت دستی، این کار بسیار خوب عمل می کند. از طرف دیگر، می توانید قبل از تخمگذار نیز یک طرح تخمگذار تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید فواصل را از دیوارهای جانبی اندازه گیری کنید.

و سپس همیشه فوم کامل را بگذارید تا فاصله یکسانی با دیوارها در هر دو طرف داشته باشید این نیز خوب به نظر می رسد. کاملاً ضروری نیست که همه چیز را کاملاً پنهان کنید. این باعث صرفه جویی در تمام کارهای برش می شود.

اطلاعات بیشتر را می توان در قسمت برش فوم یافت.ما رنگ های مختلف را حمل می کنیم. هنگام انتخاب خود، حتما به نکات زیر توجه کنید رنگ های روشن نیز اتاق را روشن تر می کنند.

فوم هرمی تیره همیشه نور را جذب می کند. اگر آنقدر لباس نمی پوشید، می توانید این نکته را نادیده بگیرید حتی اگر اتاقی پر از نور داشته باشید، رنگ تاثیر کمتری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.