قیر دمیده امروز باعث تیرگی و سیاهی پوست دستانتان می شود

هوا تعیین قیر دمیده امروز دمیده به نقطه میانی معیارهای پذیرش نقطه نرمی اشاره دارد. قیر اکسید شده بر پایه قیر نفتی است که از دمیدن قیر 60.70 توسط هوای بسیار گرم ساخته می شود.

علاوه بر این، اعداد به ترتیب به نقطه وسط نقطه نرم شدن و نفوذ مواد مربوط می شوند. مقدار نقطه نرم شدن با روشرینگ اند بال که توسط ASTM D36 تعیین می شود اندازه گیری می شود. همچنین مقدار نفوذ در 1.10 میلی متر است که توسط IP49 یا ASTM.D5 تعیین می شود.

قیر اکسید شده یک ماده جامد جامد یا نیمه سیاه است که در اثر حرارت به تدریج مایع می شود. گریدهای قیر اکسید شده آسفالت دمیده یا اکسید شده هستند که با عبور هوا از قیر نرم تحت شرایط دمایی کنترل شده تولید می شوند.

این فرآیند به قیر خاصیت لاستیکی بیشتری نسبت به قیرهای نفوذی یا سخت و مصارف گوناگون در کاربردهای صنعتی می دهد.

قیر اکسید شده آسفالت دمیده است که در گریدهای مختلف قیر اکسید شده 115.15، قیر دمیده و غیره صادر می شود. درجه طبق سفارش تولید خواهد شد.قیرگروه رها یک شرکت محدود پویا و چند وجهی است که به طور فعال در زمینه تولید، توزیع و صادرات انواع قیر اکسیده فعالیت دارد. ما بر روی اکسیداسیون بخش قیر متمرکز شده ایم تا به نیازهای مختلف مشتریان خود در سراسر جهان پاسخ دهیم.

ما سابقه طولانی در عرضه قیر اکسید شده به کارخانجات قیرسازی، شرکت های آسفالت، شرکت های عایق سقف و تولید ورق غشایی داریم در سراسر جهان بیش از 7 نوع قیر تولید شده بستگی به نوع شرایط آب و هوایی دارد که یکی از آنها قیر اکسید شده یا قیر اکسید شده است.

گریدهای قیر دمیده، قیر اکسید شده برای آب بندی برش های اره و درزهایی که انتظار می رود کمترین میزان حرکت در محل اتصال وجود داشته باشد، مناسب هستند. محدوده دمایی وسیع آنها از خونریزی در کاربردهای با دمای بالا جلوگیری می کند.

شرکت بلک گلد همچنین قادر به تولید سایر گریدهای قیر اکسید شده با توجه به مشخصات هر مشتری می باشد. برخی از مزایای عمده قیر اکسید شده این است که کاملاً مقاوم در برابر آب، انعطاف پذیری بالا و بادوام است.

علاوه بر این، از نظر شیمیایی بسیار پایدار است. قیر اکسید شده یک ترکیب بسیار انعطاف پذیر است که علاوه بر اینکه از نظر شیمیایی پایدار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.