ترشی خانگی بادمجان باعث ازدواج دو جوان در یزد شد

ماریناد معمولا با سرکه پخته می شود. نمک و شکر را اضافه کنید. و آنچه ترشی خانگی بادمجان اغلب در بادمجان ها روغن اضافه می کنند. همیشه آب اضافه نمی شود. مارینادهای غلیظ وجود دارد.

گزینه های آبمیوه وجود دارد، معمولاً گوجه فرنگی است. میان وعده های بادمجان اغلب ادویه های مختلفی دارند. این می تواند ترکیبی از ادویه های کره ای، فلفل های مختلف، گشنیز باشد.

اگر به نظر می رسد که چاشنی خیلی زیاد است یا چیزی است که به سلیقه شما نیست، می توانید مقدار آن را کاهش دهید یا برخی از اجزا را حذف کنید.

این تابستان من در یک لگد بادمجان بودم. در حالی که احساسات من نسبت به این سبزی در کودکی به نفرت نزدیک می شد، اما در سال های بزرگسالی من به یک رابطه عاشقانه روی آورد.

تنها غذای بادمجانی که در جوانی به یاد می‌آورم این بود که به شدت نان و سرخ شده بود و در نهایت به پارمزان بادمجان پخته می‌شد. این به کار زیادی از طرف مادرم نیاز داشت و واقعاً غذای سنگینی بود.

ترشی

امروز می‌دانم که بادمجان می‌تواند یک بوم خالی برای بسیاری از طعم‌های عالی تابستانی به‌عنوان یک غذای جانبی آسان یا یک غذای سبک باشد. یکی از راه های استفاده از بادمجان این است که اساساً آن را خشک کنید تا تبدیل به یک اسفنج طعم دهنده شود.

در حالی که بادمجان ترشی در این روش عالی عمل می کند، این دستور غذا شامل یک ماریناد گیاهی ساده و در عین حال خوش طعم است که پس از برش و کبابی بادمجان خیس می شود.این ظرف برای یک غذای جانبی سبک تابستانی که در دمای اتاق سرو می شود عالی است.

آماده سازی آسان است. پس از خلال کردن بادمجان، آن را کمی روغن، نمک و فلفل کنید، سپس آن را کبابی کنید تا جای کبابی خوب شود و بادمجان خشک شود.

در حین کباب کردن، ماریناد خوش طعم را درست کنید، سپس در حالی که بادمجان هنوز گرم است، این دو را با هم ترکیب کنید. بگذارید یک ساعت مارینت شود یا برای استفاده بعدی در یخچال قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.