ادویه ترشی هفت لشکر برای درمان در پا و استخوان می باشد

سبزیجات، ادویه ترشی هفت لشکر به سوپ، به گوشت گاو ذرت و کلم فوری قابلمه. و علاوه بر این، به خودی خود هیچ سدیم یا کالری اضافی اضافه نمی کند، بنابراین می توانید کنترل کامل آنچه را که وارد غذا می شود حفظ کنید.

ادویه ترشی چیست؟ ادویه ترشی یک ترکیب ادویه معطر است که معمولاً از مواد خشک شده مانند دانه فلفل، فلفل، گیاهان خشک و دانه های مختلف ادویه تشکیل شده است.

اینها معمولاً به طور کامل یا درشت آسیاب می شوند تا به آنها کمک کند طعم خود را آزاد کنند و در عین حال در مقابل خیس شدن طولانی مدت در سرکه ایستاده باشند.

بیشتر دستور العمل ها و مارک ها، از جمله ادویه ترشی مخلوط مک کورمیک، تمایل دارند از همان ترکیب مواد اولیه استفاده کنند تا عمق تند و شیرینی به ترشی های خانگی ببخشند.

اما هنگامی که یک ترکیب اولیه مانند این تسلط یافت، همچنین می‌توان از آن برای آزمایش انواع بی‌پایان ترکیب طعم‌ها برای یافتن ترکیب کامل و شخصی‌شده خود استفاده کرد.

دانه فلفل سیاه، دانه خردل زرد. دانه های گشنیز، برگ بو، فلفل قرمز، میخک کامل، زنجبیل آسیاب شده، توت فلفل دلمه ای و دانه شوید مواد تشکیل دهنده این دستور هستند.ادویهعناصر برای تهیه این دستور ساده ترشی ادویه به موارد زیر نیاز دارید دانه های فلفل سیاه. از بین انواع فلفل سیاه، دانه های فلفل دلمه ای کامل توصیه می شود. یکی از محبوب‌ترین گونه‌ها، آن‌ها طعمی روشن و تقریباً شیرین را با لگد فلفلی خود به ارمغان می‌آورند.

دانه خردل زرد. دانه‌های خردل زرد کامل، بدون طعم مطبوع چاشنی که به آن معروف هستند، طعمی ملایم، کمی تلخ و تند و شیرین دارند.
بذر گشنیز. گشنیز تازه به‌خاطر طعم پررنگ و گلی‌اش شناخته می‌شود، اما دانه‌های گشنیز به‌طور قابل‌توجهی ملایم‌تر هستند و رایحه‌ای گرم، معطر و مبهم مرکبات را به ارمغان می‌آورند.
توت فلفل دلمه ای. توت فلفل دلمه ای که در غذاهای کارائیب محبوب است، ترکیبی گرم و کمی تلخ از طعم هایی شبیه میخک، دارچین و جوز هندی دارد.
برگ بو. هنگامی که برگ بو در مایعی مانند آبگوشت یا سرکه دم می‌شود، طعم معطر و تلخی ایجاد می‌کند که عمدتاً به عنوان مقابله با طعم‌های تندتر دیگر عمل می‌کند.
تکه های فلفل قرمز. در حالی که فلفل قرمز له شده به خودی خود طعم زیادی ندارد، گرمای ساده و لطیفی را ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.