گلدان سفالی طرح کلاسیک خانه شما را خوشبو می کند

هملن طور که می دانید گلدان سفالی طرح کلاسیک گلدان‌ها کاربردهای مختلفی مانند انتقال گیاهان به مکان‌های جدید، شروع بذر، کاشت گیاهان در پاسیو و داخل خانه و رشد گیاهان حساس در مناطق سردتر در داخل خانه دارند.

در طول قرن‌ها، استفاده از گلدان‌ها بر استفاده از گیاهان در باغبانی تأثیر گذاشته است و مصریان از اولین کسانی بودند که از گلدان برای انتقال گیاهان از مکانی به مکان دیگر استفاده کردند.

رومی ها در هوای سرد گیاهان گلدانی را به داخل می آوردند. در قرن هجدهم از گلدان ها برای حمل نهال های میوه نان از تاهیتی به هند غربی استفاده می شد.

همچنین ارکیده، بنفشه آفریقایی و گل شمعدانی پلارگونیوم در گلدان از سایر نقاط جهان از جمله آفریقا به آمریکای شمالی و اروپا ارسال شد.

در قرن هجدهم، گلدان‌های جوزیا ودگوود به اندازه ظروف غذاخوری معروف او محبوبیت داشتند، آنها اغلب بسیار تزئینی بودند و به عنوان میز میز استفاده می‌شدند.

در آتن، در جشنواره باغ های آدونیس، گلدان های سفالی را به دریا می انداختند. تئوفراستوس، 371 287 قبل از میلاد، اشاره می کند که گیاهی به نام چوب جنوبی پرورش داده می شد و در گلدان تکثیر می شد زیرا رشد آن دشوار بود.

گلدان

بالای گلدان زیر لبه معمولاً به عنوان شانه یا یقه شناخته می شود و می تواند به جابجایی کمک کند. گلدان های گل کاربردهای مختلفی دارند، از شروع بذرهای جدید، جابجایی گیاهان به مکان های جدید.

کاشت گیاهان در فضای داخلی، زیباسازی باغ و یا جذاب کردن اتاق شما با گل های فوق العاده. از زمان های قدیم از گلدان های گل استفاده می شد، مصری ها از اولین کسانی بودند که از گلدان برای انتقال گیاهان از مکانی به مکان دیگر استفاده کردند.

بعدها رومی ها گیاهان گلدانی را در هوای سرد به داخل آوردند. در دوران مدرن، می توان از آنها به عنوان هدیه شخصی، دکوراسیون آشپزخانه، زیباسازی اتاق و شیء هنری استفاده کرد.

گلدان های گیاهی را می توان به راحتی در داستان های عرضه باغ، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های لوازم خانگی و فروشگاه های آنلاین باغ پیدا کرد.

انواع مختلفی از ظروف گیاهی وجود دارد، از گلدان های سفالی، پلاستیکی، سرامیکی، شیشه ای فایبر، گلدان های آویزان، گلدان های جعبه پنجره، کوزه های ماسه سنگی و بسیاری دیگر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.