پولکی زنجبیلی سمیرم قند خون یک زن 80 ساله را کاهش داد

همان طور که می دانید پولکی زنجبیلی سمیرم نام یکی از آب نبات های خاص اصفهان و از خانواده نبات است و همچنین در گذشته تا بحال به آب نبات پولکی نیز معروف بوده است که پولکی زنجبیلی سمیرم یک نوع شناخته شده آن است.
این نبات به صورت تکه های کوچک، گرد و نازک و شبیه به قطعات فلزی تهیه می شود و به دلیل شکل ظاهری به آن پولاکی می گویند که به معنای فلس دار است.

ماده اصلی مورد استفاده برای تهیه پولکی، آب اضافی باقی مانده از فرآیند تولید آب نبات است. با افزودن مواد خاص طعم های مختلفی مانند زعفران، لیمو، کنجد، نارگیل، پسته، عسل، کاکائو، زنجبیل، نعناع و پولاکی ها می دهیم.

جالب است بدانید که اصفهانی ها ترجیح می دهند چای خود را به جای شکر با این کیک ها مصرف کنند و معتقدند پولاکی ها به دلیل قند کمتر ضرر کمتری دارند.

کارامل با حرارت دادن به 170 درجه سانتیگراد (340 درجه فارنهایت) ساخته می شود. وقتی شکر به آرامی تا این نقطه گرم می شود، مولکول ها تجزیه می شوند و ترکیبات جدیدی تشکیل می دهند که طعمی عمیق و غنی و رنگ قهوه تیره دارند. این فرآیند به کاراملی شدن معروف است و با هر نوع شکری قابل انجام است.پولکیبرای کارامل استفاده کنید پولکی زنجبیلی  را فقط می توان برای طعم دادن به آب نبات، شیرینی یا نوشیدنی استفاده کرد.

یک لایه پولکی زنجبیلی برای تهیه کیک های کلاسیک، فلان و کرم بروله استفاده می شود. کارامل چسب برای آب نبات های مختلف مانند پرالین، کارامل های خسیس و شکننده بادام زمینی است. فقط حاوی آب کاراملی و شکر است، بنابراین برای این دسرها خوب است.

پولکی زنجبیلی را می توان با خامه و سایر مواد مخلوط کرد تا سس کارامل یا کارامل درست شود اما کارامل و کارامل. سیب های پوشیده شده با پولکی زنجبیا یک خوراکی محبوب در پاییز هستند. کارامل شور یک تنوع محبوب است که نمک را در بالای کارامل اضافه می‌کند یا با کارامل نمکی مخلوط می‌شود.

قهوه کارامل و نارگیل گید نیز رایج هستند، انواع کارامل نمکی نیز محبوب هستند.دو روش برای تهیه کارامل، خشک یا مرطوب وجود دارد. کارامل خشک به سادگی با حرارت دادن شکر تا زمانی که مایع شود به دست می آید.

کارامل مرطوب با ترکیب شکر با آب قبل از حرارت دادن تا حد کاراملی شدن به دست می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.