واتس آپ چه کاربردی دارد؟

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان، من نظام پرور، مدیر توسعه کسب و کار و مشاور امور صادراتی گروه شرکت­های آراد هستم. در این فایل صوتی می­خواهم در مورد زیر ساخت­های صادراتی با شما صحبت کنم. گفتم زیر ساخت­ها یکی از ابزارهای خیلی مهم در ارتباط خوب با مشتری­ها هست. زیر ساخت­ها بستر کافی برای اعتماد و جلب اعتماد مشتری ایجاد می­کند.

در این زیر ساخت­ها یک گزینه­ای به نام واتس­آپ داریم. همه شما ممکن است با ابزارهای مختلف در شبکه­های اجتماعی یا پیام­رسان­های مختلف کار کرده باشید. یک عده بسیار زیادی از مشتری­های شما و شاید بگویم اکثریت مشتری­های شما و مخصوصاً در حوزه کسب و کار، عمدتاً توجه­شان به ابزاری به اسم واتس­آپ است یعنی پیام­رسان بسیار محبوبی است و در اکثر کشورهای دنیا می­توانند به خوبی از آن استفاده کنند و در حال استفاده هستند و بین تجار خیلی مرسوم است.

پس اگر می­خواهید اعتماد مشتری­­های خودتان در ارتباط برقرار کردن جلب کنید و شرایطی فراهم کنید که خیلی راحت با شما تماس بگیرید، اگر بخواهد با شماره شما به طور مستقیم تماس بگیرد با توجه به این که خطوط تلفن هزینه­های بسیار زیادی دارد، ارتباط از طریق تلفن بسیار سخت است و این پیام­رسان بسیار سریع و راحت می­تواند این ارتباط را برطرف کند از ویدئو گرفته تا صوت گرفته یا پیام صوتی یا متنی گرفته.

کسانی که دارند کسب و کار تجارت می­کنند، حتماً حتماً روی خط خودشان یک واتس­آپ داشته باشند. بعضی از دوستان که به کشورهای مختلف سفر می­کنند می­پرسند که گرفتن خط دیگر بهتر از خط ایرانی است؟  اگر شما واتس­آپ خودتان با شماره­ای که در سایت می­زنید با شماره امارات، یعنی واتس­آپ اماراتی باشد، یا یک واتس­آپ از خط­های ترکیه باشد، بعضی از محصولات می­تواند در ترکیه باشد، بهتر از این است که شماره شما مستقیماً ایران باشد و با شماره­ای که در ایران دارید بخواهید ارتباط برقرار کنید. حالا بعد در بحث خط، گرفتن خط خارجی صحبت خواهم کرد که چقدر در اعتماد سازی تأثیر دارد و چه رکنی در این قضیه مطرح است؟

پس به عنوان کار اصلی شما این است که واتس­آپ داشته باشید. واتس­آپ یک سرویسی به نام استاتوس گذاشتن دارد. استاتوس نشان می­دهد که شرایط کاری شما چطور است؟  سعی کنید که استاتوس­هایی بگذارید و عکس پروفایل­هایی انتخاب کنید که فقط مرتبط با کارتان باشد. خیلی هم شلوغ نکنید، روزی 10 تا استاتوس نگذارید، روزی یکی یا 2 تا، بیشتر هم نگذارید تا نظر مشتری­ها به شما به عنوان کسی که بیکار است و صبح تا شب در مورد یک چیزی تبلیغ می­کند این طوری تغییر نکند.

با معرفی درست و به جای محصولتان و نشان دادن فایل­های صوتی، قیمت  یا شرایط مختلف، مخصوصاً به زبان انگلیسی، خیلی می­توانید از طریق آن مشتری­های خودتان را جلب کنید. امروز دوستی با من ارتباط گرفت و بیان کرد که از طریق­های مختلفی مشتری­هایی که پیدا کردم با من روی واتس­آپ ارتباط گرفتند و شماره­های من را داشتند و هربار که من استاتوس می­گذارم، دوباره یک سری افراد به من تقاضا می­دهند و این توانسته بسیار مؤثر باشد در ارتباط متقابلی که با مشتری­های خودش داشته باشد و جلب نظر و اعتماد سازی آنها.

امیدوارم از این روش استفاده کنید و زیر ساخت­های خودتان را بهینه کنید تا بتوانید بهتر با مشتری­های خودتان ارتباط بگیرید.

 

برای ارتباط و دریافت مشاوره از استاد نظام پرور می توانید با شماره ذیل تماس حاصل نمایید:

مشاور تجاری و برندسازی

فایل صوتی توضیحات استاد نظام‌پرور، مدیر توسعه کسب‌و‌کار و مشاور امور صادراتی گروه شرکت‌های آراد را می توانید در همین قسمت بشنوید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.