منگنه برقی فروشش در اراک ممنوع می باشد

در سال 1941 نوع منگنه برقی که امروزه رایج ترین است ساخته شد منگنه کاغذ چهار طرفه. با چهار راه، اپراتور می‌تواند از منگنه برای منگنه کردن کاغذها به چوب یا مقوا استفاده کند.

یا برای منگنه کردن مانند انبردست برای کیسه‌ها، یا به روش معمولی با قرار گرفتن سر در فاصله کمی بالای صفحه منگنه استفاده کند. صفحه منگنه به سندان معروف است.

سندان اغلب دو حالت دارد اولین و بسیار رایج‌ترین حالت، تنظیم انعکاسی است که به عنوان تنظیم دائمی نیز شناخته می‌شود. در این حالت، پایه های منگنه به سمت مرکز میله متقاطع جمع شده است.

برای منگنه کردن کاغذهایی که انتظار نمی رود نیاز به جداسازی داشته باشند استفاده می شود. اگر 180 درجه بچرخد یا به موقعیت دوم بچرخد، سندان روی حالت خالص قرار می‌گیرد که به آن تنظیم موقت یا مستقیم نیز می‌گویند.

در این حالت، پایه‌های منگنه به سمت بیرون تا می‌شوند، به دور از میله متقاطع، در نتیجه پاها و میله ضربدری کم و بیش در یک خط مستقیم قرار می‌گیرند. منگنهمنگنه کردن با این تنظیم باعث می شود که کاغذهای محکم تری ضعیف تر شوند، اما منگنه ای که برداشتن آن بسیار آسان تر است. استفاده از تنظیم دوم تقریباً هرگز دیده نمی شود.

با این حال، به دلیل رواج حذف کننده های اصلی و عدم آگاهی عمومی در مورد استفاده از آن. برخی از منگنه‌های ساده مدرن دارای سندان ثابتی هستند که موقعیت خاصی ندارد.

منگنه های مدرن به تکامل خود ادامه می دهند و با عادات در حال تغییر کاربران سازگار می شوند. به عنوان مثال، منگنه‌های با تلاش کمتر یا فشار دادن استفاده آسان، از بازده‌های اهرمی مختلف برای کاهش میزان نیروی مورد نیاز کاربر استفاده می‌کنند.

در نتیجه، این منگنه‌ها معمولاً در محیط‌های کاری استفاده می‌شوند که منگنه‌کاری‌های تکراری و بزرگ معمول هستند.

برخی از منگنه های رومیزی مدرن از فناوری استفاده می کنند. با منگنه های فلت کلینچ، پایه های منگنه ابتدا کاغذ را سوراخ می کنند و سپس خم می شوند و کاملاً صاف روی کاغذ فشار می دهندسندان دو تنظیمی که معمولاً استفاده می شود حذف می شود.

و از یک پایه منگنه توکار استفاده می شود که در آن پایه ها تا می شوند. بر این اساس، منگنه‌ها لبه‌های تیزتری ندارند و منجر به انباشته شدن کاغذ صاف‌تر می‌شود باعث صرفه‌جویی در فضای بایگانی و کلاسور می‌شود.

برخی از دستگاه های فتوکپی دارای یک منگنه یکپارچه هستند که امکان منگنه شدن خودکار کپی اسناد را در حین چاپ می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.