مردی که دمپایی زنانه جدید همسرش را پرستش می کند

داگ ویک مخترع آمریکایی یک “دمپایی زنانه جدید روشنایی” اختراع کرد.

این می تواند به طور خودکار فضا را در محدوده 6 متر تا 7 متر جلوتر در یک محیط تاریک روشن کند و دردسر افرادی را که اغلب در شب از خواب بیدار می شوند و در تاریکی دست و پا می زنند را از بین می برد.

قسمت جلویی این نوع جدید از دمپایی مجهز به یک لامپ کوچک است. هنگامی که حسگر داخلی یک محیط تاریک را “درک” می کند یا شخصی آن را می پوشد، به طور خودکار لامپ را روشن می کند تا جلو را روشن کند.

با طراحی های متفکرانه مانند تعویض باتری لیتیومی و تاخیر در خاموش کردن چراغ ها، این دمپایی روشنایی با قیمت حدود 40 دلار آمریکا از اصول ساده ای برای حل مشکلات بیماران یا نگهبانان شب که مجبور به بیدار شدن مکرر در تاریکی هستند استفاده می کند و در بین مردم بسیار محبوب است.

دمپایی

برای دمپایی های خوب رنگ پارچه درست است، الگوی گلدوزی زیبا و سه بعدی و خطوط گلدوزی پر است، همچنین می توانید مشاهده کنید که پارچه استفاده شده در داخل دمپایی خوب است یا خیر.

دمپایی های مرغوب گوشه ها را برش نمی دهند، وزن مواد انتخابی نسبتاً بیشتر است و ضخامت اسفنج پرکننده نسبتاً زیاد است. طبیعتاً از کفش های بی کیفیت سنگین تر خواهد بود.

دمپایی های باکیفیت در صورت تا شدن با دست، لکه های سفید را نشان نمی دهند و مواد لاستیکی اصلی هستند.

شکستن آسان، انعطاف پذیری خوب، بدون بوی بد پایین.

اگر روی آن تا شود، قسمت تا شده کفی بلافاصله شروع به سفید شدن می کند و پس از بازگشت به حالت اولیه، قسمت تا شده تغییر رنگ داده و تغییر شکل می دهد که طبیعتاً کفی بدی است.

بیشتر مواد اولیه ای که استفاده می کند پودر خرد شده زباله است و سپس برای افزودن طعم سفید شده است.

هنگامی که این نوع کف دو بار تمیز شود، عمر آن طولانی نخواهد بود. وقتی هوا خیلی سرد است، مستقیماً به تکه تکه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.