شناسایی و رفع موانع پیشرفت در کسب و کار

شناسایی و رفع موانع پیشرفت در کسب و کار چگونه انجام می شود؟ در هر کسب و کاری موانعی وجود دارند که سبب می شوند تا سرعت رشد شما کاهش یابد. در این بخش به شناسایی این موانع می پردازیم و سپس نسبت به رفع آن اقدام می کنیم.

کسب و کار چیست؟

نویسندگان مختلف، تعاریف متفاوتی از کسب و کار دارند. در واژه نامه‌ی آکسفورد، کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است. در واژه نامه‌ی لانگ من، کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته می‌شود.به زبان ساده، کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیت‌هایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر می‌گیرد.

[av_notification title=’یادداشت’ color=’custom’ border=’dashed’ custom_bg=’#f83476′ custom_font=’#ffffff’ size=’normal’ icon_select=’yes’ icon=’ue81f’ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
کسب و کار با خرید و فروش کالاها، تولید کالاها یا عرضه ی خدمات، به منظور به دست آوردن سود، سر و کار دارد.
[/av_notification]

ویژگی های کسب و کار

  1. فروش یا انتقال کالاها و خدمات برای کسب ارزش
  2. معامله ی کالاها و خدمات
  3. تکرار معاملات
  4. انگیزه ی سود (مهمترین و قدرتمندترین محرک اداره ی امور کسب و کار)
  5. فعالیت توأم با ریسک، کسب و کار همیشه بر آینده متمرکز است و عدم اطمینان، ویژگی آینده است. از این رو، همواره کسب و کار توأم با ریسک است.

موانع پیشرفت کسب و کار

موانع پیشرفت در کسب و کار

داشتن یک مربی که همیشه شما را از ارتکاب اشتباهات احمقانه باز دارد، بسیار لازم و مفید است. مزیت دیگر مشورت با حرفه‌ای‌ها این است که، شما با آدم‌هایی ملاقات و گفت‌وگو می‌کنید که پیش‌تر، کسب و کار مشابه‌ی شما را راه‌ انداخته‌اند، اشتباهاتی مرتکب شده‌اند، و راه‌های جبران یا جلوگیری از آن اشتباهات را یاد گرفته‌اند.

برای مثال، بیل گیتس و سِر ریچارد برنسون دارای مربیانی نظیر وارن بافت و سِر فِرِدی لِیکر بودند. اگر آنها مشاور و مربی داشتند، شما چرا نداشته باشید؟

یکی از بهترین توصیه‌هایی که می‌توانم به هر آدمی در کسب و کار ارائه دهم این است که هرگز از یاد گرفتن دست نکشد؛ نه تنها باید در مورد بازاریابی در صنعت مربوط به خودتان مطالعه و کسب دانش کنید، بلکه در مورد چگونگی خرید و فروش خدمات و محصولات در دیگر صنایع، و هم‌چنین چگونگی اصلاح و بهبود اوضاع نیز کسب اطلاعات کنید.

شناسایی و رفع موانع پیشرفت در کسب و کار

در ادامه یک فایل صوتی آموزشی از استاد مصطفی نظام پرور را برایتان به اشتراک می گذاریم تا بتوانید موانع پیشرفت در کسب و کار خودتان را شناسایی کرده و آن ها را رفع کنید و با سرعت زیاد به کار خود ادامه دهید. جهت دریافت این فایل آموزشی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

[restrict paid=true]

[av_button label=’دانلود فایل صوتی’ link=’manually,https://aradbranding.ir/wp-content/uploads/2018/08/Obstacles-to-progress.mp3′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

[/restrict]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.