زنی با شوینده نانو جسد شوهرش را آتش زد

ذرات نقره اضافه شده به مواد شوینده نانو ترجیحاً در اندازه نانو هستند. 
به طور کلی، اندازه نانو 100 نانومتر یا کمتر است. هنگامی که ذرات نقره خیلی بزرگ هستند، ممکن است بارش اتفاق بیفتد و روی لباس بچسبد تا لکه هایی ایجاد کند و باعث تغییر رنگ غیرعادی شود. 
بنابراین، ذرات نقره مورد استفاده در اختراع حاضر دارای اندازه 100 نانومتر یا کمتر، ترجیحاً 30 نانومتر یا کمتر، ترجیحاً 10 نانومتر یا کمتر است.
یک سل نقره با اندازه ذرات 10 نانومتر یا کمتر، که در یک محلول آبی تهیه شده بود، به یک ماده شوینده لباسشویی نوع مایع که عمدتاً شامل یک سورفاکتانت آنیونی و یک سورفکتانت غیر یونی است اضافه شد. 
در اینجا، سل نقره دارای غلظت 100000 ppm است.
 1 گرم از سل نقره در حین هم زدن به 39 گرم مایع شوینده اضافه شد. سل نقره به نسبت نقره، 500 پی پی ام، 100 پی پی ام، 30 پی پی ام و 10 پی پی ام، متناسب با وزن کل ماده شوینده رقیق شد.
شوینده نانو
 به هم زدن ادامه داد تا نقره به طور کامل در محلول پراکنده شود، مهر و موم شود و در محیط عمومی آشپزخانه خانه بماند. 
پس از 30 روز، شرایط هر ماده شوینده مورد بررسی قرار گرفت و تحت آزمایش شستشو قرار گرفت.
 به ویژه، یک پارچه سفید با آلاینده های مختلف مانند قهوه، روغن های خوراکی و گرد و غبار و مانند آن را بشویید و با مواد شوینده شستشو دهید تا اثر شستشو را ارزیابی کنید. 
همچنین یک پارچه سفید بدون لکه با مواد شوینده شسته شد تا بررسی شود که آیا مواد شوینده باعث ایجاد شرایط غیرعادی پارچه می شوند یا خیر. 
در نتیجه، مواد شوینده با ذرات نقره در اندازه نانو اضافه شده، اثراتی مشابه مواد شوینده نوع مایع مشابه را نشان داد، اما حاوی ذرات نقره در اندازه نانو و مواد شوینده نوع پودری، بدون لکه‌های غیرعادی بود. 
به منظور بررسی ایجاد بوی نامطلوب پس از خشک کردن لباس‌ها، لباس‌ها در مکانی سایه با تهویه ضعیف خشک شدند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.