روفرشی ساده 12 متری که در طول روز تغییر رنگ می دهد

فرش و روفرشی ساده 12 متری پوششی است که به منظور پوشاندن کامل کف ها در سطوح وسیع پهن می شود.

این فرش به صورت یک رنگ یا چند رنگ طرح ریزی شده است.

این نوع فرش در مناطق سرد به منظور گرم کردن محل مورد استفاده قرار می گیرد.

فرش در سال های اخیر گسترش یافته است این فرش اغلب از الیاف مصنوعی ساخته می شود این فرش برای نصب در کف محل با مواد چسبنده آستر نمی شود اما توصیه می شود برای جلوگیری از افتادن فرش این محل را تهویه کنید.

فرش قم یکی از انواع فرش ها است و اصالت ایرانی دارد این نوع فرش هشتاد سال پیش ظاهر شد و دارای طرحی جذاب و رنگ های منسجمی است که باعث شهرت بسیار زیادی در کشور ایران شده است.

روفرشی

فرش دستباف یکی از فرش های قدیمی کلاسیک محسوب می شود که با وجود پیشرفت هایی که در صنعت فرش صورت گرفته است، اکنون این نوع فرش جایگاه و شهرت بین المللی زیادی دارد و ارزش زیادی دارد و قیمت آن تا حدودی بالاست.

بسیاری از کسانی که این فرش را یک شاهکار در خانه می دانند در ساخت این فرش از پشم و پنبه استفاده می شود و از بافندگی استفاده می شود و در ساخت آن قدمت زیادی دارد و از رنگ های زیبایی مانند رنگ گیاهان و گل ها بهره می برد.

فرش ابریشم از نوع مرغوب است اما باید مراقبت و تمیز کرد زیرا از نخ های ریز تشکیل شده است و ترجیحاً این نوع فرش در اتاق های سالن قرار داده شود تا دور از نور خورشید باشد تا آسیب نبیند.

فرش گلیم نوعی قالی است اما دستبافتی است که در روستاهای روستایی مصر پخش می شود و نخی است ولی نخ های آن بلند و پشمی است که نخ های آن پهن است و به صورت افقی تولید می شود.

از جمله این فرش‌ها می‌توان به آن‌هایی اشاره کرد که به عنوان تزئینی به دیوار آویزان می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.