دختری که با خوردن سس هزار جزیره مهرام چاق نمی شود

یکی از سس های خوشمزه سس هزار جزیره مهرام است که همراه با بسیاری از غذاها از جمله سالادهای ترد (مانند سالاد خرچنگ لویی)، کوکتل غذاهای دریایی، غذاهای دریایی و سبزیجات خام است.

گوجه فرنگی و سس مایونز و ممکن است شامل روغن زیتون، آب لیمو، آب پرتقال، پاپریکا و غیره.

سس Thousand Island بر پایه سس مایونز غنی شده با بسیاری از مواد خوشمزه دیگر است و در آمریکا برای تهیه سالاد استفاده می شود.

اما برای غنی سازی ساندویچ ها یا همراه با ماهی یا گوشت سرخ شده نیز عالی است.نام Thousand Island که به معنی هزار جزیره است به این دلیل است که مواد زیادی برای این سس استفاده می شود که هر کدام از جزیره ای متفاوت هستند.

آماده سازی بسیار آسان است، با پوسته پوسته کردن و برش دادن ریز تخم مرغ آب پز شروع کنید.

فلفل سبز ترشی، زیتون سیاه، پیاز، جعفری و پیازچه را نیز ریز خرد کنید.

همه مواد را در ظرفی ریخته و به آرامی اما کاملاً نمک و فلفل مخلوط کرده و سرو کنید.

سس

با سس Thousand Island می توانید یک پیش غذای عالی تهیه کنید و آن را روی تکه های گوجه فرنگی، خیار، تکه های فلفل و تکه های تخم مرغ آب پز تقسیم کنید.

اگر می‌خواهید از نظر کالری و چربی « آمریکایی » باشید، آن را روی فیله‌های ماهی نان‌شده و سرخ‌شده یا سینه مرغ یا بوقلمون سوخاری امتحان کنید.

برای ناهار یا شام اشتها آور چه چیزی سر میز بیاوریم؟ در اینجا دستور پخت روز ما آمده است، یک غذای جانبی رنگارنگ که طعم فوق العاده خوبی دارد و همچنین تهیه آن بسیار آسان است.

آیا می خواهید یک منوی جشن را با یک غذای جانبی اشتها آور و بسیار سریع برای تهیه کامل کنید؟

سپس این دستور العمل روز برای شما است! ما سالاد بسیار خوشمزه ای را برای تهیه با انار انتخاب کرده ایم، ماده ای خوش شانس که حتی برای شام شب سال نو نیز می تواند سر میز بیاورد.

برای اینکه بدانید چگونه پوست انار را سریع و بدون کثیف شدن پوست بگیرید، راهنمای ما را با نکات مفید فراوان از دست ندهید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.