دختری که اسباب بازی ظرفشویی جانش را نجات داد

همان طور که می دانید اسباب بازی ظرفشویی امکان بازی کودکان را افزایش می دهد.

اگر قبلاً بازی با ظروف فقط به چیدن بشقاب محدود می شد ، اکنون کودک این فرصت را دارد که شستن ظروف اسباب بازی را بازی کند.

دستگاه دارای یک سینک با یک شیر آب است که از آن آب جاری می شود (پمپ آب را به صورت دایره ای “شیر سینک” پمپ می کند). و همچنین می توانید ظروف را داخل آن قرار دهید و حالت شستشوی خودکار را روشن کنید.

(داخل آن آب نخواهد بود، ظروف ثابت می مانند و اثر بازی به این صورت است که آب در درب بین دیوارهای شفاف حرکت می کند و به نظر کودک در حال انجام است.) همه اینها همراه است.

با نور و صدای دستگاه این ست شامل سینی کارد و چنگال، قاشق، چنگال، چاقو، 2 بشقاب و 5 عدد باتری قلمی می باشد.

کودک شما دوست دارد در حالی که شما مشغول کارهای عادی خانه هستید در کنار شما حلقه بزند.

اسباب بازی

در مورد آشپزخانه: آشپزی، ظرف شستن و غیره، اما آشپزخانه بدترین مکان برای بازی کودکان کوچک است که خطرات زیادی برای سلامتی و حتی زندگی دارد!
برای اینکه خانم خانه دار کوچولو از اینکه بخواهد به شما کمک کند و به او استفاده از لوازم خانگی را بیاموزد دلسرد نشود، یک سری اسباب بازی ساخته شد که ظاهر و صدای آنها دقیقاً شبیه وسایل برقی واقعی است، اما برای کودکان کاملاً بی خطر است.

ماشین ظرفشویی 634 یک اسباب بازی مهیج و بسیار واقع گرایانه است که تعداد زیادی امکانات بازی و ساعت ها بازی های سرگرم کننده هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می دهد.

این دستگاه دارای 2 باتری AA 1.5 ولتی است که دارای جلوه های صوتی و نوری است: هنگامی که حالت را پس از فشار دادن دکمه شروع می کنید، صدای مشخصه دستگاه را می شنوید و نور داخل آن روشن می شود.

مجموعه ای از ظروف پلاستیکی به همراه دستگاه ارائه می شود و یک شیر آب اسباب بازی با یک لگن شستشو در بالای آن تعبیه شده است.

با ماشین ظرفشویی 634 یک اسباب بازی باحال به کودک خود بدهید که ویژگی های بسیار ضروری برای یک خانم جوان مانند تسلط، عشق به پاکیزگی و نظم را ایجاد کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.