تولید برنج تایلندی درجه یک رژیمی که دیگر با خوردن آن چاق نمی شوید

همانطور که می دانید برنج تایلندی درجه یک یک محصول غذایی ملی است که دارای سابقه طولانی افسانه هایی است که به عنوان اثری همراه با تمدن تایلند برای حداقل 5500 سال ظاهر می شود.

همانطور که توسط پوسته های برنج که مخلوطی از خاک سفالی در Ban Chiang، ناحیه Non Nok Tha، Ban Khok نشان می دهد.

منطقه Phu Wiang، که می توان فرض کرد قدیمی ترین دانه های برنج تایلند، از جمله شواهدی از دانه های برنج حفاری شده در تام پونگ هونگ، استان مای هونگ سون.

بزرگ که در ارتفاعات رشد می کند o o o o خاکستر در خاک و پوسته برنج روی ظروف سفالی در Kok Phanom Di منطقه فانت نیکوم استان چونبوری نشان دهنده یک جامعه برنج کاری ماقبل تاریخ در منطقه ساحلی است.

از جمله شواهدی شبیه به گل های برنج وحشی در غار خائو تالو استان کانچانابوری با قدمتی حدود 2800 سال که در محل تلاقی دوران نوسنگی پسین و اوایل عصر فلز قرار دارد.

نقاشی های 6000 ساله غار یا دیوارهای سنگی در فا مون نوی، بان تا کوم، منطقه فرعی هوآی فای، منطقه کونگ چیام استان اوبون راتچاتانی این شبیه رکوردی از کاشت غلات است که شبیه برنج است.

سه دانشمند ژاپنی، تایادا ناتابه، تومویا آکیهاما و اوسامو کینوسیتا از دانشگاه توتری و وزارت کشاورزی و جنگلداری.

برنج تایلندی

در مورد برنج تایلندی مطالعه و تحقیق کرده است پوسته برنج را از آجرهای باستانی از 108 مکان باستان شناسی در 39 استان در تمام مناطق تایلند مشاهده کنید.

با این فرض که کشت برنج در تایلند برای مدت طولانی از قرن بودایی وجود داشته است.

6 برنجی که کاشته می شود برنج چسبناک در شالیزار خواهد بود.

مزارع برنج با دانه درشت متعاقباً کشت برنج چسبناک در مزارع کاهش یافت.

شروع به کاشت مزارع برنج با بذر باریک بیشتری کرد این مطالعه نشان می دهد که در طول قرون 11 تا 20 بودایی، 3 نوع مختلف برنج وجود داشت، برنج دانه درشت، برنج چسبنده که در مکان های مرتفع می روید.

برنج دانه فرم برنج چسبناکی است که در مناطق پست می روید.

(هر دو گونه قبل از دوره Dvaravati کشت می شدند. (قرن 11 تا 16 بودایی) و دانه های باریک، از جمله برنج، در دوره سریویجایا یافت می شود.

(قرن بودایی 13-18)، که در آن هر نوع برنج یافت شده کم و بیش بسته به دوره متفاوت است. در حدود 540-570 قبل از میلاد، تایلند تحت تأثیر کشاورزی و تجارت چین قرار گرفت.

انتظار می رود که در امتداد رودخانه مکونگ به سرزمین آیسان پایین بیاید برای کاشت برنج چسبنده محبوب است و دانه های درشت به طور گسترده و همچنین منطقه مرکزی در دوره Dvaravati در آن زمان، برنج باریک دانه بلند شروع به رشد کرد.

فرض بر این است که از امپراتوری خمر آورده شده است که در آن عصر مورد توجه بود طبقه حاکم طرز پخت این برنج دانه بلند با طبخ بومی ها متفاوت است.

بنابراین اعتقاد بر این است که به همین دلیل به این نوع برنج «خائو برنج» گفته می شود و برنج چسبناک را «خائو فرای» می نامند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.