بعد از راه اندازی سایت های ویترینی و برندینگی خود قدم بعدی چیست؟

در این فایل صوتی می‌خواهم درباره برنامه‌هایی برای شما صحبت کنم که باید بعد از راه‌اندازی سایت‌های برندینگی و ویترینی‌تان انجام دهید.

همه شما سایت‌هایی را راه‌اندازی می‌کنید و در زمینه‌ای شروع به کار می‌کنید. اول از همه آماده‌سازی سایت ویترینی خود را همزمان با راه‌اندازی سایت‌های برندینگی خود انجام می‌دهید؛ یا اگر کار طراحی آن با تیم ما است انجام می‌شود، منوهای آن در نظر گرفته می‌شود و محتوایی در آن درج می‎شود و سایت به صورت عمومی آماده راه‌اندازی و تحویل می‌َشود.

سایت که راه‌اندازی شد و محتوا و محصولی را در در آن درج کردید و عکس هم گذاشتید، حالا اولین قدمی که همزمان با کارهای دیگ خود انجام می‌دهید ((ثبت سایت)) در بیزنس دایرکتوری‌های (business directory) مختلف است. هم داخل ایران و هم کشورهای دیگر بیزنس دایرکتوری‌های دارند که تجار و تولیدکننده‌ها یا فروشنده‌های محصول را در آن معرفی می‌کنند و هزینه‌ای هم نمی‌گیرند. گاهی اوقات اتاق‌های بازرگانی این بیزنس دایرکتوری‌ها را دارند و گاهی هم سایت‌های مختلفی در این زمینه کار می‌کنند. مهم این است که هزینه‌ای پرداخت نکنید و فقط سایت خود را ثبت کنید. هر جا، هر بانک داده‌ای که می‌تواند به عنوان یک دایرکتوری باشد و اطلاعات سایت شما و حوزه کاریتان را در آن مطرح کند، حتما از آن استفاده کنید و این کار را بکنید.

دو روز هم بیشتر برای آن وقت نگذارید. در اینترنت بیزنس دایرکتوری (business directory)، دایرکتوری فور وبسایت (directory for website) و امثال این‌ها را سرچ کنید و سایت خود را معرفی کنید و اطلاعات آن را درج کنید و مشخصات محصول و کارهایی که دارید انجام می‌دهید را بگویید. بعضی از این‌ها شرکت شما را ثبت می‌کنند، یعنی مجموعه شما به عنوان یک شرکت تولیدکننده یا فروشنده یک محصول معرفی می‌کنند و شما باید اسم مدیرعامل، شماره تماس‌ها و چنین مشخصاتی را هم در آن وارد کنید تا اطلاعاتتان کامل شود. همه این‌ها را وارد می‌کنید و سایتتان تأیید می‌َشود و اطلاعاتتان داخل آن دایرکتوری‌ها ثبت می‌َشود.

این کار چه مزیتی دارد؟ بعد در طی زمان که کار کنید متوجه مزیت‌های آن می‌شوید. اساسا سایت شما به عنوان یک مرجع مطرح می‌َشود و وقتی اسم سایت یا مجموعه شما را سرچ می‌کنند، سایت‌های مختلف و زیادی درباره سایت شما توصیح می‌دهند. این کار برای گرفتن خروجی‌های بهتر مؤثر است.

امیدوارم که این آموزش مختصر ما بتواند در حوزه زیرساخت‌ها به شما کمک کند. در قدم‌های بعدی درباره بحث‌های فنی دیگر صحبت خواهیم کرد تا در زیرساخت‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

برای ارتباط و دریافت مشاوره از استاد نظام پرور می توانید با شماره ذیل تماس حاصل نمایید:

مشاور تجاری و برندسازی

فایل صوتی توضیحات استاد نظام‌پرور، مدیر توسعه کسب‌و‌کار و مشاور امور صادراتی گروه شرکت‌های آراد را می توانید در همین قسمت بشنوید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.