با این روش ها لکه های خودکار بیک خوشنویسی را پاک کنید

خودکار خوشنویسی به شما این امکان را می دهد که با یک ضربه خودکار بیک خوشنویسی خطی با تغییر زیبایی در ضخامت آن بکشید.

خودکار مانند یک خودکار مو کوچک عمل می کند وقتی به آرامی فشار داده می شود، با نوک خود یک خط نازک ایجاد می کند، وقتی محکم تر فشار داده شود، خط به یک ضربه ضخیم تبدیل می شود.

هیچ پرنده ای در تولید خودکارهای خوشنویسی رنج نمی برد آنها از فلز ساخته شده اند.

برای ایجاد خطوط با ضخامت های مختلف، می توانید نوک هایی با اندازه مناسب انتخاب کنید: از کدو تنبل بزرگ تا خرده های Brause 361.

خودکار خوشنویسی دارای نوک، سوراخی در پهن ترین قسمت آن و شکافی است که نوک آن را به سوراخ متصل می کند و با منبسط شدن دندانه ها به وجود می آید.

پرها بر اساس ضخامت نوک به دو دسته Extra Fine ،Fine ،Soft Fine ،Medium ،Broad ،Music (از باریک ترین تا ضخیم ترین) تقسیم می شوند.

خودکار

هر چه نوک آن نازکتر باشد با این خودکار می توان خط نازک تری کشید. به عنوان مثال، 303 Gillott یکی از باریک ترین نوک ها را دارد، در حالی که Hiro 41 یکی از ضخیم ترین نوک ها را دارد.

هر پر دارای یک شکاف یا شکاف بین “دندان” است که وقتی پر را فشار می دهیم می توانیم آن را ببینیم.

اگر بیشتر روی خودکار فشار دهید، دندان ها از هم دورتر می شوند و خط ضخیم تری ایجاد می شود. توانایی گسترش دندان ها تحت تأثیر قرار می گیرد

انعطاف پذیری خودکار انعطاف پذیر. هر خودکار خود را دارد.

به عنوان مثال، نوک هانت 66 فوق انعطاف پذیر است، در حالی که هانت 22 دارای انعطاف پذیری متوسط ​​است.

ترکیبی از ضخامت نوک و انعطاف پذیری متفاوت، جلوه های متفاوتی می دهد.

Copperplate به نوک هایی نیاز دارد که تا حد امکان نازک باشند و انعطاف پذیری متوسط ​​یا بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشند، زیرا این فونت از خطوطی با طیف وسیعی از وزن خطوط استفاده می کند.

Hunt 101 ،Hunt 22 ،Leonardt Principal بهترین گزینه هستند.

با این حال، این نوک‌ها برای کسانی که خوشنویسی را از ابتدا یاد می‌گیرند دشوار است، زیرا نوک تیز آن بیشتر از نوک ضخیم به کاغذ می‌چسبد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.