افزایش فروش در شبکه های اجتماعی + فیلم

شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین راهکارها برای فروش و تجارت به حساب می آیند. اما برای فعالیت در این شبکه ها باید آگاهی های لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

تبلیغ شبکه های اجتماعی

از مهم ترین مسائل در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تولید محتوا است. بعد از آن باید جامعه هدف خود را به دقت پیدا کنیم.
برای کسب آگاهی های لازم در مورد محصولی که مشغول فعالیت در زمینه آن هستیم، می توانیم به سایت اتاق بازرگانی به آدرس www.tccim.ir مراجعه کنیم و با پیدا کردن HS کد مرتبط با محصول مورد نظر، نسبت به آمار صادرات و واردات محصول، آگاهی پیدا کنیم. البته آمارهای این سایت از دقت بالایی برخوردار نیستند.

گرچه نسبت به آمارهای صادراتی این سایت می توان اعتماد بیشتری داشت.

سایت دیگری به آدرس www.Trademap.com وجود دارد که آمارهای دقیق تر و گسترده تری در اختیار ما قرار می دهد. آمار دقیق صادرات و واردات محصول مورد نظر در یک سال یا پنج سال گذشته، آمار صادرات و واردات محصول به تفکیک کشورها از جمله آمارهایی است که این سایت در اختیار ما قرار می دهد و کمک بسیاری در تحلیل محصول و یافتن بازار هدف مناسب می کند.
بر اساس تحلیل آمارها می توان کشور هدف را برای تبلیغ محصول مورد نظر انتخاب کرد. بعد از انتخاب کشور هدف، با استفاده از گوگل ترنسلیت، هشتگ مرتبط با محصول خود را در انتها محتوای تولید شده قرار می دهیم تا مخاطبان در کشور مورد نظر به راحتی با ما ارتباط بگیرند.

برترین شبکه های اجتماعی در بازارهای خارجی

بر اساس آمارها، پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در دنیا، لینکدین، پینترست، اینستاگرام، فیسبوک و توییتر هستند. به عنوان مثال فیسبوک در ۹۰% کشورهای دنیا، رتبه اول را دارد یا بر اساس آمارها، بیشترین تجارت ها در دنیا از طریق لینکدین صورت می گیرد.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

با دانستن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام، می توان شانس بیش تر دیده شدن را بالا برد. بازه زمانی ۵ تا ۷ بعد از ظهر، بهترین زمان برای این کار است؛ چرا که در این بازه زمانی، اکثر افراد از فعالیت های روزانه خود رها شده اند و در حال استراحت یا تفریح هستند.

بازه زمانی دیگری که بسیار مناسب است، ساعت ۹ تا ۱ صبح است. البته اگر بعد از ساعت ۱ صبح پست بگذارید، با توجه به اینکه در این بازه زمانی معمولا پستی گذاشته نمی شود، شانس دیده شدن پست شما در اول وقت روز، بالا می رود. همچنین با تنظیم صفحه اینستاگرامی خود به حالت Public شانس بیشتر دیده شدن در جستجوهای اینستاگرام خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.