افزایش فروش با برندسازی

افزایش فروش با برندسازی از طریق ساخت پادکست یا فایل صوتی و بازاریابی ویدئویی همراه با انتشار در کانال تلگرامی و آپارات و یوتیوب جهت مشهور شدن و شناخت بیشتر مشتریان از مجموعه ما همراه با فروش بیشتر از محصولات شناخته شده.

چگونه افزایش فروش با برندسازی محقق می شود؟

در دنیای تجاری امروز، هر مجموعه ای که بیشتر تبلیغ کند و بیشتر شناخته شود، می تواند حجم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. لذا برندسازی دو وظیفه عمده دارد:

  • برندسازی با بیشتر دیده شدن
  • برندسازی با به خوبی شناخته شدن

برای بیشتر دیده شدن و به خوبی شناخته شدن کافی است که تبلیغات هدفمندی داشته باشید. در ادامه به دو امر ساخت فایل های صوتی جهت انتشار در شبکه های اجتماعی و ایجاد فایل های ویدئویی جهت انتشار در آپارات و یوتیوب خواهیم پرداخت.

افزایش فروش با برندسازی

تعریف بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی برای انتقال محتوای ارزشمند در قالب ویدئو به مخاطب هدف است. بازاریابی ویدئویی یک روش ایده آل و جدید برای معرفی محصول شماست.

این نوع بازاریابی می تواند در صورتی که درست انجام شود مخاطبان و علاقه مندان زیادی برای محصول شما به ارمغان بیاورد.

چگونه بازاریابی ویدئویی انجام دهیم

شما میتوانید در قالب کارپرداز جلوی دوربین به سوالات احتمالی مخاطبان جواب دهید. به زبان ساده تر مشتری پشت دوربین از شما سوال میکند و شما جواب میدهید. باید دقت داشته باشید از سوالات کلیشه ای کمتر استفاده کنید و سوالات جدیدی از زبان مشتری برای خود طرح کنید.

حتی می توانید در ویدئو از مطالب آموزشی استفاده کنید، قسمت های مختلف کار خود را در ویدئو به نمایش بگذارید و نحوه انجام مراحل را توضیح دهید در این روش مخاطب هر سوالی داشته باشد با دیدن مراحل انجام کار به جواب خود می رسد.

چند نکته برای بازاریابی ویدئویی

  1.  راه حلی برای مشکلات ارائه کنید.
  2. تفاوت ها را نشان دهید.
  3. نحوه انتخاب محصول را به مشتری آموزش دهید.
  4. نحوه کار با محصول خود را به مشتری توضیح دهید.
  5. برای ویدئو مقدمه در نظر بگیرید و در ۲ یا ۳ دقیقه یک توضیح اجمالی بدهید.
  6. باید همه مسائل را کامل شرح دهید نه مثل تیزر تبلیغاتی که نصفه و نیمه محصول را معرفی میکند.

چرا بازاریابی ویدئویی

در رتبه بندی بندی بزرگترین موتور های جست و جوی اینترنت گوگل در رتبه اول و در رتبه دوم آن یوتیوب قرار گرفته یوتیوب فقط برای دیدن ویدیو های طنز نیست و استفاده دیگری هم مثل تبلیغات از آن میشود.

طبق آمار مصرف شده حجم اینترنت، ویدئو ها بازدید بیشتری دارند و تخمین زده شده در سال ۲۰۲۱ در حدود ۸۲ درصد حجم اینترنت صرف دیدن ویدئو ها میشود.

بازاریابی ویدئویی برای گسترش کار شما بسیار کار آمد است و شما میتوانید با یک ویدئو محصول خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید.

اگر قصد دارید برای بازاریابی ویدئویی اقدام کنید سعی کنید یک ویدئویی بسازید که مخاطب از دیدن آن خسته نشود سرعت حرف زدن نه زیاد باشد نه کم، باید یک سرعت متوسط داشته باشید.

ویدئو را در یک جای ثابت ضبط نکنید و قسمت های مختلف را نشان دهید.

چرا بازاریابی ویدئویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.