۹ نکته مهم در خرید پیج اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام می تواند یک تحول عظیمی را در کسب و کار شما به وجود آورد.

با افزایش فالوور شما می توانید مشتری های جدیدی را به دست آورید و اعتماد بیشتری را جلب کنید که این کار سبب برند شدن محصول شما می شود

اکثر کسانی که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند در ابتدای مسیر اقدام به خرید فالوور کرده اند و بعد از مدتی توانسته اند مخاطبین زیادی پیدا کنند.

پیج اینستاگرام

خرید فالوور واقعی

فالوور واقعی می تواند این اطمینان را به شما بدهد که با خیال راحت و آسوده روی کیفیت محصول کار کنید و مشتری های جدیدی را پیدا کنید البته به شرطی که تولید محتوای مفیدی در پیج اینستاگرام خود قرار بدهید.

با فرا گرفتن مهارت تجارت از طریق شبکه های اجتماعی و انجام مرحله به مرحله آن پس از گذشت مدتی شاهد موفقیت تان خواهید بود چون شبکه های اجتماعی در کنار سایت های برندینگ و فروشگاهی که دارید می تواند در حفظ مشتری های قدیمی و جذب مشتری های جدید یاور شما باشد.

یکی از قابلیت های بسیار جالب و مهم اینستاگرام قابلیت مرتب سازی لیست فالووینگ ها و فالوورهای شماست.

شاید برای شما پیش آمده باشد که می خواهید افراد قدیمی پیج تان یا دوستانی که قبلاً فالو کردید را پیدا کنید امّا به دلیل زیاد بودن تعداد فالوورها قادر به این کار نیستید، برای رفع این مشکل باید هنگامی که وارد قسمت فالوور می شوید گزینه سورت بای را کلیک کرده تا لیست فالوورها بر اساس جدیدترین یا قدیمی ترین فالوورها مرتب شود.

مزایای خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام یکی از روش هایی است که می توانید تنها با صرف هزینه و بدون تلاش یک پیج اینستاگرام با فالوورهای زیاد داشته باشید.

خرید پیج اینستاگرام مثلِ خیلی از حرکات میانبر دیگری که در دنیای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتین اتفاق می افتد قطعاً یک مزایای دارد و گرنه از این روش استفاده نمی کردند.

همانطور که می دانید خیلی از خرید و فروش هایی که در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد از طریق اینستاگرام است.

اگر شما روی پیج تان خیلی خوب کار کنید و بتوانید وارد دنیای خرید و فروش پیج های اینستاگرام شوید قطعاً می تواند برای شما یک منبع درآمد خیلی خوبی باشد همان طور که خیلی از افراد درآمد بسیار خوبی از خرید و فروش پیج های اینستاگرام دارند.

مزایای خرید و فروش پیج اینستاگرام

جنبه منفی خرید پیج اینستاگرام

اگر شما بخواهید یک پیج اینستاگرام را بخرید خیلی سخت است که متوجه شوید این پیجی که خریده اید چه تعداد فالوور فیک داره و چه تعداد فالوور آن فالوورهای واقعی هستند؟

فالورو فیک در مقابل فالوور Real قرار دارد. مثلاً شما دارید روی محصول کیف و کفش کار می کنید ولی فالوروهایی که آنجا هستند اصلاً احتیاجی به محصول شما ندارند و قصد خرید از محصولات شما را ندارند پس اینها فالورو فیک به حساب می آیند.

در کشور ما هستند افرادی که پیجی را با فالوورهای فیک به ۸۰K رسانده اند و آن را خرید و فروش می کنند.

شروع کار با فالوور فیک

برای مثال شما یک پیج ۲۵K را خریداری کرده اید یقیناً همه فالوور واقعی نیستند اما وقتی شما این پیج را می خرید افرادی که دنبال محصول شما هستند وارد پیج تان می شوند و مشاهده می کنند شما فعال هستید و پست هاتان لایک های زیادی خورده است به شما اعتماد می کنند و شما را فالو می کنند و اینها فالوور واقعی شما هستند که به مرور زمان به تعداد آن ها افزوده می شود.

شروع کار با فالوور فیک

جنبه مثبت خرید پیج اینستاگرام

تنها مزیت خرید پیج اینستاگرام این است که شما نیاز به جذب فالوور ندارید چون شما می توانید با استفاده از یک سری ربات های اینستاگرام یا نصب یک سری اپلیکیشن های در موبایل تان تعداد فالوورها را افزایش دهید.

استراتژی تغییر محتوا در اینستاگرام

ما می توانیم تمامی اطلاعات موجود در پیج های آماده را تغییر بدهیم و با نام جدید به فعالیت بپردازیم؛ یعنی فرض کنید شما امروز یک پیج اینستاگرام را خریدید و می خواهید فعالیت کنید خیلی راحت می توانید تمامی اطلاعاتی که در پیج وجود دارد را پاک کنید یک اکانت تجاری یا نام جدید خیلی خوب مطابق با برندتان درست کنید و وارد شوید و فعالیت کنید.

با توجه به محدود بودن اینستاگرام به زمانه ها فالوورها هیچ یک از فالوورهای شما از تغییر پیج و تبدیل به پیج جدید اطلاع پیدا نمی کند حتی فالوورهای قدیمی پیج شما البته ممکن است یک سری ریزش داشته باشد یعنی ریزش فالوور پیج ما قطعی است، اگر شما به سایت هایی که پیج آماده می فروشند مراجعه کنید و شرایط شان را مطالعه کنید مشاهده می کنید که ریزش بیش از ۵% را تضمین می کنند که بتوانند آن را جایگزین کنند.

استراتژی تغییر محتوا در اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام از سایت معتبر

در بازار فروش پیج های آماده اینستاگرام افراد سودجویی وجود دارند که در واقع پیج شان را به شما معرفی می کنند و مبلغی را از شما دریافت می کنند ولی در عمل هیچ پیجی را به شما نمی دهند یا اگر پیجی را به شما بدهند بعد از مدتی آن پیج را بر می گردانند یعنی می توانند شما را کامل هک کنند و در این صورت متأسفانه آن مبلغی که شما پرداخت کردید از دست تان می رود و نمی توانید کاری کنید.

بنا بر این یادتان باشد اگر می خواهید پیجی را خریداری کنید به هر شخص یا به هر سایتی اعتماد نکنید.

قیمت پیج های اینستاگرام

قیمت پیج های آماده اینستاگرام با توجه به میزان فعال بودن فالوورها و میزان واقعی بودن فالوورها متفاوت است.

اگر دقت کرده باشید یک سری سلبریتی ها به قول معروف شاخ های مجازی دارند از همین روش کاملاً سود می کنند. یعنی با استوری ها و پست هایی که می گزارند و با تبلیغاتی که می کنند از این راه درآمد میلیونی به دست می آورند.

یک فیبک منفی در اینجا وجود دارد خیلی از افرادی که دارند روی محصول شان کار می کنند، در واقع دارند خرید و فروش و تجارت می کنند و به چرخه اقتصاد جامعه کمک می کنند در مقابل شان یک سری افرادی رقابت می کنند که متاسفانه هیچ گونه استعداد و توانایی ندارند فقط با گذاشتن لایو استوری یا یک سری چیزهای دیگر باعث جذب فالوور خیلی زیاد شده اند که این کار باعث عدم تشخیص صحیح مشتری برای خرید از تولیدکننده واقعی می شود و اگر این کار همچنان ادامه داشته باشد قطعاً به ضرر جامعه خواهد بود.

قیمت پیج های اینستاگرام

اهمیت هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی

فرض کنید شما قصد صادر کردند محصول خودتان را دارید برای این کار در ترنسلیت اسم کشور هدف را می نویسید سپس یک پست خوب میگذارید آخرش زیر تولید محتواتان هشتگ و نام کشور را قرار میدهید این باعث می شود که محصول شما در کشورهای هدف دیده شود یعنی افراد و تاجرهای که در کشور هدف هستند بتوانند شما را ببینند و ارتباط بگیرند.

اهمیت هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.