کسب درآمد از طریق تلگرام با استفاده از کانال

کسب درآمد از طریق تلگرام با استفاده از کانال به سادگی امکان پذیر است. آموزش رایگان کسب درآمد و افزایش ممبر در کانال تلگرام و ربات های تلگرامی را از طریق سایت آراد برندینگ دنبال کنید.

شبکه اجتماعی تلگرامتلگرام به عنوان یک رسانه اجتماعی امروزه با وجود فیلتر بودن، نقش مهمی در زندگی همه ایرانی دارد. طبق آمار ارائه شده در سال ۹۶، ایران به عنوان دومین کشوری پرمصرف از تلگرام بود و از زمانی که دستور فیلترینگ این نرم افزار اجرایی شد، میزان استفاده مردم از تلگرام به شدت کاهش یافت بگونه ای که قبلا همه مردم آنلاین در این نرم افزار حضور داشتند و روزانه بین ۴ الی ۱۲ ساعت از این نرم افزار استفاده می کردند.

اما امروز شرکت تلگرام از عبور فیلترینگ تلگرام صرف نظر کرده است و تمرکز خود را بر کشورهای آمریکایی و اروپایی گذاشته که در آنجا این نرم افزار فیلتر نیست و به سادگی قابل استفاده است.

میزان استفاده از تلگرام در ایران و جهان

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، امروز ایران در رتبه پنجم میزان استفاده از تلگرام قرار گرفته است. حال سوال اینجاست که چرا رتبه پنجم جهانی هستیم و بالاتر از ما چه کسانی هستند؟

آمریکا با ۳۲۵ میلیون جمعیت و بدون فیلتر در رتبه اول میزان استفاده از تلگرام قرار گرفته است. هندوستان با ۱ میلیارد و ۳۲۴ میلیون جمعیت در رتبه دوم و ایتالیا با ۶۰ میلیون جمعیت در رتبه سوم، آلمان با ۸۲ میلیون جمعیت در رتبه چهارم و ایران با ۸۰ میلیون جمعیت (طبق سال ۹۵) در رتبه پنجم (با وجود فیلتر) میزان استفاده از تلگرام قرار گرفته است.

آیا می توان از طریق تلگرام به درآمد رسید؟

آیا می توان از طریق تلگرام به درآمد رسید؟

لازم است بدانید هرگاه عده یا گروهی یا مردمان زیادی در یک منطقه جمع شده باشند و جمعیت زیادی را شکل دهند، می توان از طریق این ظرفیت ایجاد شده و جمعیت موجود به درآمدزایی پرداخت و هرچه میزان جمعیت حاصله بیشتر باشد، پتانسیل افزایش درآمد در آن نیز بیشتر است.

با این توضیح در میابیم که اگر بخواهیم در ایران زندگی کنیم، شهری که بیشترین جمعیت را داشته باشد درآمدزایی در آن شهر آسان تر و بیشتر است. بر اساس همین قاعده درآمدزایی در چین بسیار ساده تر و راحت تر از ایران است. پس تفکر خودتان را بزرگ کنید و به دیگر کشورها برای تجارت فکر کنید و کمی از کوتاه بینی ها فاصله بگیرید و موضوع را از بالا نگاه کنید. هیچوقت وارد جزئیات نشوید و کلیت داستان را بنگرید.

کسب درآمد از طریق تلگرام

کسب درآمد از طریق تلگرامآیا با وجود فیلترینگ تلگرام در ایران می تواند به درآمد فکر کرد؟ تلگرام ساختاری به نام کانال دارد که به وسیله آن می توان همانند یک شبکه تلویزیونی برای خود یک رسانه جهانی ایجاد نمود و بینندگان را به آن سمت جهت داد که به این افراد ممبر یا عضو گفته می شود. هرچقدر که اعضای کانال خود را افزایش دهید، جمعیت بزرگتری را خلق می کنید و این جمعیت می توانند تبدیل به مشتریان شما شوند، کافی است که بر روی آنها تمرکز و توجه داشته باشید و با سیاست های درست تولید محتوا، در جهت افزایش درآمد گام بردارید.

ما با استفاده از رسانه آپاراتی خود فیلم های متعددی در مورد آموزش کار با تلگرام و افزایش درآمد میلیونی از طریق تلگرام تولید کرده ایم که لیست تمامی این فیلم های آموزشی را می توانید از طریق آراد آپارات دنبال کنید.

کانال آپارات آراد برندینگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.