نکاتی درباره اطلاعات تماس با ما

▪️ یکی از نکاتی که پیشتر به آن اشاره کردیم این بود که بیش از یک کانال تلگرام داشته باشید و در هر کدام از آن ها با سلیقه متفاوتی مدیریت کنید و چون قرار بر این بود که چندین سایت در حوزه برندسازی داشته باشید پس لازم است هر سایت را به کانالی لینک دهید تا مشتریان شما بازدیدشان از سایت شما یکباره نباشد و در کانالتان مدت زمان بیشتری را همراهتان بمانند و چه بسا در این زمان به مشتری وفادار شما تبدیل گردند.

▪️ در این مطلب می خواهیم در مورد چگونگی درج اطلاعات تماس صحبت کنیم.
موضوع مهم اینست که چه اطلاعاتی از تماس مهم است؟

▪️ خب طبیعتا اولین آن ها شماره موبایل شماست و در کنار آن شماره تلفن ثابت دفتر کارتان اگر دارید.
توصیه می کنیم موبایلتان همراه اول باشد و اگر دائمی باشد بهتر است اما خیلی رند بودن شماره را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم چرا که در بعضی از موارد شبهه کلاهبرداری به شما می خورد و نفعش کمتر از ضررش می باشد.
حتما سعی کنید در اینفو کانالتان شماره موبایلتان را قرار دهید و هر از چند گاهی در انتهای پست های کانالتان شماره موبایل را قرار دهید.
حتما شماره موبایلتان را انگلیسی تایپ کنید تا شماره گرفتن توسط تلفن همراه با کلیک کردن بر روی آن ممکن و راحت باشد.
شماره های فارسی بر روی برخی موبایل ها با کلیک کردن بر روی تماس نمی رود.

▪️ اطلاعات تماس دیگری که خوب است قرار دهید آی دی تلگرامتان می باشد تا مشتری بتواند سریع بر روی آن کلیک کند و با شما ارتباط بگیرد.
عکس پروفایلتان می تواند مرتبط با کارتان باشد و خوب و بد بودنش همین عکس باعث اعتمادسازی و یا سلب اعتماد می گردد.

▪️ دادن اطلاعات سایت شخصی تان هم بسیار خوب است به شرطی که یک سایت ویترینی جالب آماده کرده باشید تا مشتری با کلیک بر روی آن بتواند اطلاعات جالبی به دست آورد.
حتما سایت خود را با گوشی های مختلف باز کنید و ببینید چرا که در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد بازدید سایت ها توسط موبایل انجام می شود.

▪️ از دادن سامانه فکس و پیامک و ایمیل تا جایی که می توانید خودداری کنید چرا که این ارتباط از طریق این امور در ایران نزدیک به مردن است اما اگر مشتری خارجی دارید حتما از آن ها مخصوصا ایمیل و یا اسکایپ و … بهره ببرید.

▪️ سعی کنید به هیچ وجه آدرس فیزیکی خود را در کانال بیان نکنید چرا که باعث ضربه هایی به خود می شوید و کسانی به سراغتان می آیند که شما را می چاپند علاوه بر اینکه هر کس واقعا خواستار دیدار شما باشد از روی سایت و یا با تماس تلفنی با شما به راحتی به آدرس تان خواهد رسید.

▪️ برای قرار دادن اطلاعات تماسی که بر روی کانال های خود قرار می دهید از آیکون های رنگارنگ و متنوع تلگرام که متناسب با آن ها طراحی شده است بهره بگیرید.

یادتان نرود که هر شب یا چند شب در میان کانال های خود را در یکدیگر تبلیغ کنید تا مشتریانتان در کانال های مختلفتان بگردند که همین امر موجب افزایش اعتماد آن ها و بالا رفتن زمان همکاری آن ها با شما خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.