روش کار ممبرهای فیک در شبکه های اجتماعی

با فیلتر شدن تلگرام، شاهد پراکندگی مردم در شبکه های اجتماعی مختلف هستیم و هر کس با نصب برنامه های مختلف به دنبال پیدا کردن بهترین برنامه برای خود است و شرکت های ارائه دهنده نرم افزار ها و برنامه های پیام رسان در تلاش برای جذب این افراد گم کرده هستند.

شبکه های مختلف تلاش می کنند تا مردم رو به سمت خودشون جذب کنند تا از این طریق نام برنامه خود را مثل برنامه تلگرام معروف کنند و از این طریق به درآمد نامتناهی دست یابند. شایعه ها در این بازه زمانی به بیش از اندازه خود خواهد رسید و یقینا کسی برنده این بازی که بتواند از سرعت و خدمات بالاتری برخوردار باشند.

زمانی که تلگرام هم فیلتر نبود برخی با ساخت ربات ها و ابزارهای دروغین سعی در جذب مشتری داشتند که امروز می خواهیم نحوه عملکرد این شرکت های دروغین که در جهت فروش ممبرهای فیک با زدن seen یا همان بازدید فعالیت می کردند را به شما نمایش دهیم تا کمی درکتان از فعالیت در این زمینه ها بالا رود و بدانید که در چه اموری باید هزینه کرد و در چه اموری نباید هزینه ای کرد. فیلم زیر را باهم مشاهده می کنیم:

[av_button label=’مشاهده فیلم’ link=’manually,https://aradbranding.com/?wpfb_dl=40′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue80d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-9o3w1′]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.