از ایمیل تجاری برای صادرات استفاده کنید

در این فایل صوتی می‌خواهم درمورد ایمیل مارکتینگ با شما صحبت کنم.

تمام کسانی که کار تجارت الکترونیک می‌کنند باید بدانند که یکی از ابزارهای بسیار مهم در کسب‌ و کار و مخصوصا در حوزه صادرات و تجارت بین‌الملل، ایمیل است. ۹۰ درصد مکاتبات شما در حوزه تجارت و علی‌الخصوص تجارت خارجی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. در ایران خیلی مرسوم نیست، اما در دنیا این مکاتبات به صورت ایمیلی انجام می‌شود.

پس حتما سعی کنید برای سایت‌های خودتان سرویس ایمیل به نام شرکت تان داشته باشید.

مثلا اگر اسم سایت تان aradbranding.ir است، ایمیلتان باید info@aradbranding.ir یا مثلا sales@aradbranding.ir یا manager@aradbranding.ir باشد و این نشان‌ می‌دهد که از یک ایمیل آفیشیال استفاده می‌کنید.

از ایمیل‌هایی مثل جیمیل، یاهو و هاتمیل استفاده نکنید چون برای مکاتبات با مشتریان تان معتبر شناخته نمی‌شوید و اعتبار شما در مقابل مشتری‌های تان کم‌اهمیت جلوه می‌کند. پس سعی کنید از ایمیل‌های معتبر استفاده کنید تا ارتباط تان با مشتری‌ها بهبود پیدا کند.

یک فایل آموزشی را به صورت کامل در سایت درج کرده‌ام که درباره چگونگی استفاده از ایمیل و اینکه چه ایمیل‌هایی به صورت پیش‌فرض خوب هستند و به چه صورت هستند توضیح داده است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهتر است که اگر خیلی برای مدیریت ایمیل‌های تان راحت نیستید از outlook استفاده کنید. در ابزار جیمیل قسمتی وجود دارد که در تنظیمات آن می‌توانید اکانت جدیدی که به صورت پاپتری هست را اضافه کنید و این اکانت می‌تواند روی جیمیل تان بیاید و شما می‌توانید از همان آدرس آفیشیال مثلا info@yoursitename.ir یا هر چیز دیگری که هست، برای مکاتبات تان استفاده کنید. این کار تأثیر بسیار بهتری در ارتباط شما با مشتری‌های تان دارد.

[av_notification title=” color=’blue’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
فایل صوتی توضیحات استاد نظام‌پرور، مدیر توسعه کسب‌و‌کار و مشاور امور صادراتی گروه شرکت‌های آراد را می توانید در همین قسمت بشنوید.
[/av_notification]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.