تنظیمات سئو شبکه اجتماعی در افزونه Yoast Seo

تنظیمات سئو شبکه اجتماعی در افزونه yoast seo باید به درستی انجام شود تا بهترین نتیجه را در گوگل کسب کنید. اگر قصد دارید تا از رقیب هایتان پیشی گیرید و کاری کنید که خودتان یکه تاز صفحه اول موتورهای جستجو باشید، حتما از شبکه های اجتماعی برای این امر کمک بگیرید.

شبکه های اجتماعی در نتایج گوگل همانند وبلاگ ها و شاید قوی تر از آنها و در حد وب سایت ها برایتان ایفای نقش کنند. یکی از شرط های موفقیت در برندسازی اینترنتی داشتن حداقل ۵ سایت است که بهترین حالت آن ۲۰ سایتی می باشد. چنانچه شرکت شما یا از ۲۰ سایت بهره مند نیست حتما از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید سایتتان کمک بگیرید.

ابتدا باید در مهمترین شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا عضو شوید که عضویت هر کدام از آنها در سایت های اینترنتی همراه با آموزشی تصویری توضیح داده شده است کافی است که در گوگل جستجو کنید. به عنوان مثال عبارت نحوه عضویت در فیس بوک را جستجو کنید.

نحوه عضویت در فیس بوک

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، عزیزانی هستند که به صورت کاملا ویدئویی و به زبان فارسی آموزش نحوه عضویت در فیس بوک را برایتان به صورت رایگان به اشتراک گذاشته اند تا بدین وسیله نیازتان را رفع نمایند. نمونه ای از این فیلم ها را می توانید در وب سایت آپارات مشاهده کنید.

مزایا استفاده از شبکه های اجتماعی

  • افزایش ترافیک وبسایت وردپرسی
  • ایجاد پلی قابل اعتماد بین شما و مخاطبانتان
  • برندینگ با کمترین هزینه

مهمترین شبکه های اجتماعی را باید بشناسید تا فقط در آنها عضو شوید و نیاز نیست که در صد ها شبکه عضو شوید و بعد در هیچکدام تبلیغات نکنید و فقط وقت خودتان را هدر دهید. اما مهمترین و قدرتمندترین شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا کدامند؟

شبکه های اجتماعی تجاری

۹ شبکه اجتماعی تاثیر گذار در تجارت

  1. فیس بوک
  2. توئیتر
  3. لینکدین
  4. گوگل پلاس
  5. اینستاگرام
  6. پینترست
  7. یوتیوب
  8. آپارات
  9. تلگرام

نحوه عملکرد برخی از شبکه های اجتماعی مثل هم هستند که در آن می توانید محتوای چندرسانه ای تولید کرده و خودتان را برند نمایید. برندینگ به معنای معرفی و شناخته شدن است که شما می توانید با این ابزارهای تبلیغاتی به صورت رایگان خودتان را به سایرین بشناسانید و از این طریق مشتری های خودتان را افزایش دهید.

قوی ترین شبکه های اجتماعیفیس بوک، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس ۴ ابزار قدرتمند تحت سایت هستند قابلیت نمایش هرگونه متن، تصویر، صدا و فیلمی را به شما خواهند داد. ولی توئیتر با هدف ایجاد سخن کوتاه خلق شده و رسالتی جز این ندارد که محتوای کوتاه و جملات حساس و خبری را منتشر کند. لذا در این شبکه اجتماعی شما با محدودیت متن مواجه هستند و نمی توانید بیش از حد مجاز در یک تبلیغ از متن استفاده کنید.

اینستاگرام و پینترستاینستاگرام و پینترست ۲ شبکه اجتماعی عکسی و فیلمی هستند و بیشتر با هدف اشتراک تصویر و ویدئو خلق شده اند ولی در آن می تواند از متن های کوتاهی هم بهره مند شد که البته در پینترست همانند توئیتر با کمبود ظرفیت متنی مواجه خواهید شد.

آپارات و یوتیوباما آپارات و یوتیوب به چه صورتی عمل خواهند کرد؟ این دو ابزار بزرگ و قدرتمند می توانند فیلم های شما را به اشتراک بگذارند که در کنار آن می توانید متن کوتاه همراه با لینکی از وب سایت خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید.

شبکه اجتماعی تلگرامتلگرام یکی از بهترین ها است و از آنجا که همه شما به آن شناخت نسبی دارد از صحبت درباره آن خودداری می کنیم ولی با وجود اینکه این شبکه نیز فیلتر می باشد، ولی نباید از قدرت آن بی بهره ماند.

[av_notification title=’توجه’ color=’blue’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’normal’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-125lirx’]
امروزه با تغییر الگوریتم های موتور های جستجو و برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی سبب افزایش بهینه سازی وب سایت و در نتیجه افزایش رنک و رتبه وبسایت وردپرس خواهد شد.
[/av_notification]

نکته مهم برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که چه چیزی سبب می شود تا سایت شما به وسیله این شبکه های اجتماعی قدرت و اعتبار پیدا کند؟

شما باید در همه این شبکه ها پست بذارید و نیاز نیست که این کار را هر روز انجام دهید. هفته ای یا حتی ماهیانه یکبار کفایت می کند. شما با زنده بودن در این شبکه ها هم خودتان را به دیگران معرفی می کنید و هم به گوگل و دیگر موتورهای جستجو می فهمانید که در حال فعالیت هستید. لذا در همگی آنها تبلیغ کنید و سایت خودتان را نیز معرفی نمایید.

نحوه تبلیغ در این شبکه ها تفاوت هایی دارد که در آموزش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

تنظیمات سئو شبکه های اجتماعی در افزونه Yoast Seo

افزونه سئو یواست یکی از بهترین های بهینه سازی وب سایت های وردپرس است که در آموزش های سئو سال ۲۰۱۸ به صورت کامل و مفصل به آن پرداختیم. اما این افزونه یکسری تنظیماتی هم دارد که یکی از مهمترین این پیکربندی ها مربوط به تنظیمات شبکه های اجتماعی نیز می شود.

تاثیر پیکربندی مربوط به شبکه اجتماعی در یواست سئو

تاثیر پیکربندی سئو یواستOpen Graph فیسبوک: این پروتکل برای معرفی صحیح صفحات وب در فیسبوک و اشتراک گذاری بهتر آنها طراحی و پیاده سازی شده است. هنگامی که شما یک لینک را در فیسبوک منتشر می کنید، عنوان، توضیحات و تصویر مرتبط با آن از طریق تگ های open graph در هدر صفحه دریافت و در کنار لینک نمایش داده میشود.

به مرور زمان این تگ ها مورد توجه و استفاده شرکت های دیگر نیز قرار گرفت تا جایی که هم اکنون اگر لینک صفحه ای را در تلگرام به اشتراک بگذارید اطلاعات صفحه از طریق همین تگ های open graph تعیین میشود.

wildecard توییتر: در تنظیمات اجتماعی افزونه yoast بخشی هم برای شبکه اجتماعی توییتر در نظر گرفته شده است که با نام wildecard شناخته میشود. عملکرد آن کاملا مشابه با opengraph فیسبوک می باشد با این تفاوت که تنها توییتر از این اطلاعات بهره میبرد.

نویسنده در گوگل پلاس: یکی دیگر از امکانات این بخش معرفی صفحه مربوط به نویسنده یا سایت شما در گوگل پلاس است. با وارد کردن لینک صفحه خود در گوگل پلاس به راحتی میتوانید این صفحه را با سایت خود در ارتباط قرار داده و به گوگل اعلام کنید که نویسنده این سایت دارای چه صفحه ای در شبکه اجتماعی گوگل پلاس است.

همچنین امکانات مشابهی برای پینترست و معرفی صفحات شما در سایر شبکه های اجتماعی در این بخش تعریف شده است. ویدئوی آموزشی پیش رو شامل آموزش تنظیمات اجتماعی در افزونه Yoast است که در ۷ دقیقه به صورت کامل معرفی می گردد. جهت دریافت آن بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

[av_button label=’دالنود فیلم آموزشی’ link=’manually,https://aradbranding.com/?wpfb_dl=84′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue80d’ font=’entypo-fontello’ color=’purple’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-nluhwt’]

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.