کانال های ضروری در شبکه اجتماعی تلگرام

از آنجاییکه که شبکه اجتماعی تلگرام، به راحتی در دسترس همگان قرار گرفته شده و در میان خانواده ها نفوذ پیدا کرده است، امروزه از این رسانه به عنوان یکی از ابزارهای مهم و پرقدرت در بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده می شود.
بسیاری از شرکت ها از شبکه های اجتماعی جهت پیدا کردن مشتری و معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند و از آنجا که با رعایت اصول و قواعد تبلیغ در اینگونه شبکه ها می توان پیامدها و بازخوردهای فوق العاده ای در دنیای واقعی دریافت نمود، استفاده از آن را در دنیای تجارت ضروری می دانیم.

تقسیم بندی کانال های تلگرامی:
▪️ کانال تاجران (@Products4)
▪️ کانال اختصاصی
▪️ کانال شخصی

کانال تاجران: این کانال توسط آراد راه اندازی شده است که بیش از ۲۰ هزار عضو واقعی از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شامل می شود. جهت برندسازی، اخذ نمایندگی و شرایط فروش ویژه از این کانال استفاده می کنیم.

کانال اختصاصی: آراد برای زمینه های کاری مختلف کانال هایی را راه اندازی نموده است که با بهره گیری از آن می توان خود را به جامعه هدف معرفی کرد و از این طریق حجم فروش خود را افزایش داد. این کانال ها به صورت اختصاصی برای زمینه های کاری مختلف طراحی شده است بدین شکل که اعضای آن صرفا متناسب با همان زمینه کاری در جهان فعالیت دارند و اغلب آنان فروشندگان بزرگ کشور را شامل می شوند. لذا با تبلیغ در این کانال ها می توانید خودتان را به فروشندگان عمده و خورده سراسر جهان معرفی نمایید.

کانال شخصی: وجود یک کانال شخصی برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است که از آن برای جلب اعتماد مشتری، آموزش ها و شرایط فروش مختلف استفاده می کنیم. آموزش ساخت کانال ها و نحوه تبلیغ و قراردادن مطالب توسط آراد به شما آموزش داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.