چگونه یک دفتر در امارات داشته باشیم؟

در این مطلب درباره تاسیس دفتر در دبی و خارج از کشور با شما صحبت می کنم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خیلی از شما دوستان تمایل دارید که دفتری خارج از ایران داشته باشید و برای توسعه کسب و کارتان از این دفتر و امکانات آن استفاده کنید. چند راهکار که ما تجربه کرده ایم را در اختیارتان می گذاریم.

اول از همه باید بدانید که داشتن یک دفتر در خارج از ایران با چه هدفی صورت می گیرد و دنبال چه مسیری هستید. اگر امروز مشتری در خارج از کشور ندارید که تمایل به جلسه با شما داشته باشد زدن این دفتر بی فایده است و اگر در ماه بیش از ۱۰ یا ۱۵ روز، مشتری حضوری ندارید و مثلا برای یک روز جلسه برگزار کردن، خیلی منطقی نیست دفتر تاسیس کنید حالا ما راهکارهایش را در ادامه در اختیارتان می گذاریم.

دفاتر در خارج از ایران با توجه به آن منطقه ای که در آن کار می کنید باید انتخاب شود بعضی از کالاها باید در مناطقی مثل هنگ کنگ و سنگاپور و مالزی دفتر داشته باشند. بعضی کالاها در مناطقی چون گرجستان و ترکیه و بعضی کالاها در افریقا یا اروپا. بستگی دارد به اینکه منطقه ای که مشتریان بیشتر در آن رفت و آمد می کنند کدام کشور است. بعضی مواقع در الجزایر و کشورهای شمالی دفتر می زنند. شما باید با توجه به بازار هدفتان ببینید که کدام منطقه برایتان مناسب تر است به گونه ای که رفت و آمد مشتریان تان به آن منطقه راحت تر باشد.

پس اول اینکه باید مشتریانی داشته باشید که دائما بخواهند با شما جلسه بگذارند. بعد از آن به دنبال دفتر باشید.

شما در مدت اولیه می توانید از راهکارهای جایگزینی که الان مطرح می کنم استفاده کنید.

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]

راهکارهای جایگزین داشتن دفتر

راهکار برای کسانی که مشتریان کمی دارند و نمی توانند دفتری خارج از ایران بگیرند این است که از نماینده  جایگزین استفاده کنند یعنی شما از بین افرادی که با شما کار می کنند یک نفر را به عنوان نماینده انتخاب نموده و بدین صورت می توانید در اکثر نقاط دفاتری داشته باشید که برایتان فعالیت کنند. البته مزیت ها و معایبی دارد که شما می توانید با جلسات گوناگون با نماینده خود آن ها را بر طرف نمایید.

راهکارهای جایگزین داشتن دفتر

راه حل دیگری که شما می توانید از آن استفاده کنید دفاتر اشتراکی است که در اکثر کشور های دنیا باب است و شما مثلا می گویید من در ماه دو ساعت یا صد ساعت به این دفتر نیاز دارم و دفتر با منشی و امکانات در اختیار می گیرید. درکشور هایی مثل امارات که بحث تجاری قوی است این دفاتر خیلی ایده آل و مطلوب هستند و در بهترین برج های امارات در اختیارتان قرار داده می شوند با هزینه های خیلی پایین. تلفن، منشی اشتراکی یا اختصاصی، سالن کنفرانس، میتینگ و همه این ها را در یک مجموعه کنار هم گرد می آورند تا بتوانید بهترین خروجی ها را بگیرید و تعرفه هایشان هم بر اساس سرویس هایشان متفاوت خواهد بود و می توانید از آن ها استفاده کنید.

این دفاتر اشتراکی در خیلی از کشورهای دیگر مثل مالزی هم موجود است که حتی برای کسانی که بخواهند به صورت دائمی در آنجا فعالیت کنند این امکان وجود دارد که یک میز داشته باشند و ساعات معینی هم از اتاق جلسه استفاده کنند.

[av_notification title=’یادداشت’ color=’green’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
راهکارهای جایگزین برای داشتن دفتر:
۱- داشتن نماینده ۲- استفاده از دفاتر اشتراکی
[/av_notification]

در انتها بحث زدن دفتر و اجاره دفتر در آن مناطق پیش می آید که خب گرفتن دفاتر در آن مناطق لازمه اش ثبت شرکت است و در مراحل بعدی باید هزینه ها و گرفتن پرسنل و دارایی و همه مواردی که جزو امورعملیاتی کارتان است را کنار آن در نظر بگیرید تا بتوانید خروجی های کارتان را بهبود ببخشید.

پس ما برای آنکه بتوانیم دفتر در کشورهای دیگر داشته باشیم باید طبق مسیرهای فوق پیش برویم و این مسیرها خیلی بهتر از آن است که بخواهید دفتر تاسیس کنید و در انتها اگر تعداد مشتری هایتان بیش تر از ۱۵ روز در ماه بود داشتن یک دفتر کامل توصیه می شود.

خیلی از دوستانی که دفتر می گیرند دفتر را به صورتی می گیرند که امکانات خواب و امکانات اقامت هم فراهم باشد که وقتی به آن مناطق می روند هزینه خواب و اقامت نداشته باشند تا بتوانند کمترین هزینه ها را داشته باشند و خروجی های بهتری بگیرند. البته این در تمام برج ها امکان پذیر نیست ولی در بعضی برج ها این امکان وجود دارد.

سعی کنید تا شرایط کاری تان به صورت کامل فراهم نشده از گرفتن دفتر امتناع کنید و سعی کنید با نماینده ها و دفاتر اشتراکی، کار خود را پیش ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.