نماینده حمل و نقل خوبی انتخاب کنید.

امروز در این مطلب میخواهیم درباره  یک سری اصطلاحات با شما صحبت کنم که در مواردی پیش می آید و مشتریان خارجی از شما می پرسند که Agent حمل و نقل یا سرویس حمل و نقل ما را چطوری تهیه میکنید؟

ما چند مرحله کار داریم اگر کالا زمینی ارسال میگردد از یک مسیر باید برویم اگر دریایی می رود یک مسیر اگر هوایی میرود یک مسیر و اگر از راه آهن مسیر دیگری را انتخاب  میکنیم.

بعضی از کالا ها کالاهای چمدانی هستند که ما نمیخواهیم پیرامون آن ها صحبت کنیم.

اگر تمایل دارید از مسیر دریایی ارسال شود شما باید به دنبال یک شرکت کشتیرانی بگردید معروف ترین شرکت کشتی رانی که به اکثر پورت های دنیا سرویس دارد سرویس ای ای سل هست یک سری شرکت های بزرگ دیگری نیز در ایران فعالیت میکنند شما در نهایت باید یک شرکت کشتی رانی برای حمل و نقلتان معرفی کنید.

اگر تمایل به حمل از طریق زمینی دارید شرکت هایی در این زمینه وجود دارند که زیاد معروف نیستند و خوب خدمات نمی دهند و اکثر مشتری هایی که در این زمینه فعالیت دارند با این مشکل رو برو هستند که نمی توانند شرکتی را بیابند که بتواند این خدمات را برایشان انجام دهد.

بعد از آن شرکت های قطار و در واقع حمل و نقل هستند مثلا مسیر ریلی ما از طریق ترکیه که تقریبا بسته است غیر از آن ما یک خروجی دیگر داریم به نام سرخش که تجربه ما نشان می دهد بهترین راه این است که با تریلی آن را به مرز سرخس حمل کنید و آنجا مستقیما داخل کانتینر های روسی بگذارید و از همان گمرک به مقصد  بروند.

در مورد حمل و نقل هوایی بستگی دارد کالای شما چه جور کالایی باشد بعضی از شرکت های حمل و نقل هوایی در دنیا معروف هستند و در جای جای دنیا دفتر دارند و شناسایی شده اند اما بعضی ها معروف نیستند و لازم است به مشتری خود بگویید که ایجنت این شرکت در کدام کشور است.

حال برای یافتن شماره تلفن این افراد کافیست در اینترنت جستوجو کنید.یا به کشتیرانی مراجعه کنید و لیست شماره هایشان را دریافت کنید اگر هم در زمینه راه آهن است با شرکت های مرتبط با آن تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.