روش های نوین صادرات و فرصت های صادراتی

در این فایل صوتی می‌خواهم درباره فرصت‌های از دست رفته در حوزه صادرات با شما صحبت کنم.

ممکن است خیلی از شماها تولید‌کننده، کارخانه‌دار یا فروشنده محصولی باشید که امروز مجموعه ‌تان با رکود مواجه شده است. دیدن کارخانه‌هایی که چند صد نفر کارگر داشته‌اند و امروز به چند ده نفر رسیده‌اند، واقعا خیلی سخت است.

ضعف موجود در سیستم فروش و ساختار اقتصادی کشور باعث شده است که این دوستان نتوانند از فرصت‌ها استفاده کنند و امروز در بازار اقتصادی جهانی جایگاهی نداشته باشند. در صورتی که تولیدات و زحمت‌هایی که این‌ها می‌کشند بسیار ارزشمند است و به دلایل مختلفی از جمله بحث‌های لجستیکی و حمل‌ و نقل تا تولید و مواد اولیه و نیروی انسانی، قابلیت زیادی برای رقابت در بازارهای جهانی دارد.

به قول دوستی، امروز کارگر ما به یکی دو دلار در روز کار می‌کند در صورتی که در لندن کارگران به ساعتی هفت دلار و هفت پوند کار می‌کنند. تفاوت این‌ها را در نظر بگیرید. نیروی انسانی، مواد اولیه و هزینه اولیه را در نظر بگیرید و بعد ببینید چه خروجی‌های متفاوت و خوبی می‌تواند در این بازار داشته باشد.

ما متدی برای ارائه تولیداتمان به بازار جهانی نداشته‌ایم. می‌خواهیم محصولی را ارائه کنیم، اما نمی‌دانیم از چه روشی استفاده کنیم.

امروز من تولیدکننده هستم اما هیچ راه‌حلی ندارم و هیچ‌وقت به فکرم نمی‌رسد که چطور می‌توانم این کار را بکنم.

تنها ایده‌هایی که فعلا در بازار برای تولیدکننده‌ها وجود دارد این است که در یک کشور دیگر نمایندگی بگیریم و کالا را در آنجا عرضه کنیم ببینیم آیا کالا را می‌خرند یا نمی‌خرند. هزینه‌های مختلفی صرف کنیم، شرکتی در خارج از ایران ثبت کنیم و کارهایی از این دست تا بتوانیم یک کالا را صادر کنیم. در صورتی که نیازی به هیچ‌کدام این‌ها نیست.

استفاده از روش های نوین صادرات برای تجارت موفق

مدل و روش‌های جدید چند فرصت به شما می‌دهد.

  • برای تولید کالا نیاز به سرمایه ندارید.
  • برای فرستادن کالا و پیدا کردن مشتری نیاز به سرمایه آنچنانی ندارید.
  • فرصت‌های شما با چند نفر نیروی انسانی و چند ابزار ساده به راحتی در کل دنیا فراهم می‌شود.

امروز به شما می‌گویم که اگر بیایید و در این بازار کار کنید، ظرف زمان بسیار کمی آینده‌تان متفاوت می‌شود.

ظرف دو ماه این فرصت را به شما می‌دهیم که مشتری‌های خارجی پیدا کنید و ظرف شش ماه تا یک سال قراردادهای بین المللی خواهید بست. به شرط اینکه این فرصت را به خود بدهید و با روش‌های جدید آشنا شوید.

دیگر روش‌های سنتی را فراموش کنید. فراموش کنید که می‌شود به روش‌های سنتی کار کرد. تمام شد. امروزه روش‌های سنتی هزینه‌بردار و بسیار پر ریسک هستند. امروز تولیدات و صنعت ما توان تحمل روش‌های سنتی را ندارد. روش‌هایتان را مدرن کنید و طبق استراتژی‌های مدرن پیش بروید تا بتوانید نتیجه‌های خوبی بگیرید.

امیدوارم موفق و پیروز باشید. برای اینکه بتوانیم با هم در این مورد بیشتر صحبت کنیم به من پیام بدهید. آیدی و تلفن من روی سایت آراد برندینگ موجود است. می‌توانید روی تلگرام، واتس‌اپ و کانال‌های ارتباطی دیگر پیام بدهید و در اولین فرصت با هم صحبت کنیم. ببینیم چه خدمتی از طرف من برمی‌آید تا بتوانم به شمای تولیدکننده و شمای تاجر و هر کسی که می‌خواهد صادرات کند و دنبال مشتری خارجی واقعی است -نه مشتری که فقط اسمش خریدار باشد- کمک کنم.

[av_notification title=” color=’blue’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
فایل صوتی توضیحات استاد نظام‌پرور، مدیر توسعه کسب‌و‌کار و مشاور امور صادراتی گروه شرکت‌های آراد را می توانید در همین قسمت بشنوید.
[/av_notification]

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.