تولید محتوا انگلیسی برای وب سایت های تجارت بین الملل

تولید محتوا انگلیسی برای وب سایت های تجارت بین الملل کار سختی به نظر می رسد و اگر در زبان های غیر فارسی تسلطی نداشته باشید، ترس آن نیز چندین برابر خواهد بود. چگونه برای سایت های انگلیسی مطلب بنویسیم؟

مطلب نویسی برای سایت های انگلیسی با سایت های فارسی تفاوتی ندارد فقط باید در نحوه کشف و پیدا کردن کلمات کلیدی مقداری دقت و توجه بیشتر کنید اما ما در این جا به ابزار های جدیدی می پردازیم که فرصت بررسی و انتخاب صحیح تر کلمات کلیدی را بر اساس آخرین اطلاعات بازار خواهد داد.

آموزش تولید محتوا انگلیسی برای وب سایت های تجارت بین الملل

  • نحوه یافتن کلمات کلیدی مرتبط با حوزه تجاری و یا محصول
  • بررسی میزان دقیق جستجوی ماهیانه هر عنوان
  • انتخاب بهترین عنوان
  • ایجاد جملات و کلمات مرتبط با ابزار های آنلاین
  • نحوه نوشتن یک متن فارسی و تبدیل آن به زبان انگلیسی با حداقل تسلط بر زبان انگلیسی

[av_notification title=’توجه’ color=’blue’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue81f’ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
سایت های انگلیسی مشتریان صادراتی را برایتان به همراه خواهد داشت لذا اگر می خواهید در دنیای صادرات قدم بگذارید و کاری کنید تا مشتریان صادراتی بتوانند با شما آشنا شوند، حتما از وب سایت های غیر فارسی استفاده کنید.
[/av_notification]

جهت دریافت فیلم آموزشی تولید محتوا انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

[restrict paid=true]

[av_button label=’کلیک کنید’ link=’manually,https://aradbranding.ir/?wpfb_dl=82′ link_target=’_blank’ size=’small’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue80d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

[/restrict]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.