تبلیغات اینترنتی کسب و کار + فیلم

مجموعه آراد برندینگ به شما توصیه می کند که بیشتر هزینه تبلیغاتی تان را صرف تبلیغات در سایت های تان کنید تا باز دیده کننده های سایت شما بیشتر شود تا مشتری بیشتری را برای شما جذب کند.
از نظر مجموعه آراد برندینگ بهترین مکان تبلیغات سایت ها هستند.
ما در مجموعه آراد برندینگ تمام روش های تبلیغاتی را تست کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین مکان برای تبلیغات سایت است.
سایت آراد برندینگ یکی از بروز ترین سایت ها می باشد که هر روز محتوای کاری، آموزشی، خبری و تبلیغاتی جدید بر روی سایت قرار می گیرد.

مجموعه آراد برندینگ با وجود اینکه در اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی تبلیغات می کند اما قسمت اعظم بودجه تبلیغاتیش یعنی بیش از ۹۰% را اختصاص به ارتقاء سایتش می کند چون به نفع و سود مجموعه است و باعث جذب بیشتر مشتری ها می شود.

سایت آراد برندینگ دارای مطالب متنوع مثل مراسم قرعه کشی روزانه، همایش ها و سمینارهای مختلف، جلسات آموزشی مختلف و سایر مطالب جذاب و قابل استفاده است.

  تقسیم بندی تبلیغات در اینترنت

گفته شد که تبلیغات در اینترنت به دو بخش تبلیغات در سایت ها و تبلیغات در شبکه های اجتماعی تقسیم می شود.

  تقسیم بندی تبلیغات در اینترنت

اگر محصول شما برای عموم مردم و افراد جامعه است مثل مواد غذایی و پوشاک که عموم مردم از آن استفاده می کنند بهتر است در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنید اما اگر محصول شما برای قشر خاصی از جامعه است و مصرف کننده محصول شما افراد خاصی هستند بهتر است بیشتر از طریق سایت تبلیغات کنید.

 تبلیغات فریبنده

تبلیغات بازار شب عید خیلی فریبنده است.

مجموعه آراد برندینگ بارها بر روی این موضوع تاکید کرده است که تبلیغات یعنی دروغ ؛ یعنی اکثر شرکت ها می دانند که تبلیغات برای پیشرفت کارشان مفید است لذا از دروغ در تبلیغات شان استفاده می کنند تا مشتری بیشتری را جذب کنند.

 تبلیغات فریبنده

از سمت دیگر مخاطب هم علاقه دارد تا دروغ ببیند و بشنود.

برای مثال شما در تبلیغات تلویزیونی مشاهده می کنید که لباسی به شدت کثیف می شود اما با ریختن چند قطره مایع شوینده بر روی آن لباس و شستن آن لباس اثری از آن کثیفی بر روی لباس نمی ماند اما زمانی که شما آن محصول را خریداری می کنید و از آن استفاده می کنید آن طوری که در تبلیغات نشان می داد برای شما اتفاق نمی افتد.

 جذابیت عامل موفقیت در تبلیغات

شاید برای شما سوال شود اگر ته تبلیغات دروغ است و مردم هم می دانند تبلیغات فریبنده است پس چرا از محصولات تبلیغ شده خرید می کنند؟ به عبارت دیگر عامل موفقیت این تبلیغات چیست؟

علت خرید کالای تبلیغ شده توسط مردم یا به عبارت دیگر عامل موفقیت در تبلیغات جذاب بودن آن است.

 جذابیت عامل موفقیت در تبلیغات

آنقدر جذاب و هنرمندانه کالای را تبلیغ می کنند که افراد جذب آن می شوند و اقدام به خرید آن کالا می کنند.

 روش مرسوم اشتباه در تبلیغات

یکی از اشتباهات مرسوم اکثر تجار برای تبلیغات و جذب مشتری بیشتر بیان درصد تخفیف است و تجار بعضی از مواقع با بیشتر کردن درصد تخفیف برای جذب مشتری با هم رقابت می کنند؛ مثلا تاجر اولی ۳۰% تخفیف می دهد، تاجر دومی ۳۵% و تاجر سومی ۴۰% و گاها بعضی از تجار بعضی از اجناس را با تخفیف ۷۰% به فروش می رسانند.

این روش اشتباه است چون اولین تصوری که در ذهن مشتری به وجود می آورد این است که این تاجر گران فروش است؛ مثلا شما زمانی که وارد بوتیکی می شوید که نوشته اجناس این مغازه با ۷۰% تخفیف به فروش می رسد اولین سوالی که در ذهن تان ایجاد می شود این است که این صاحب بوتیک با ۷۰% تخفیف باز هم سود می کند مگر این کالا چند در صد سود دارد که وقتی با ۷۰% تخفیف می فروشد باز هم برای این تاجر سود دارد؟

این مدل تبلیغات امروز دیگر جذابیت خودش را از دست داده است.

تبلیغات باید به گونه ای باشد که مشتری نداند از قبل خرید این کالا چه جایزه ای دریافت می کند.

 روش مرسوم اشتباه در تبلیغات

تقسیم بندی تجار به سه گروه

با رصد عملکرد تجار و نتایج کارهای آن ها تجار را می توان به سه دسته تقسیم کرد

  1. تجار موفق.
  2. تجار ناموفق.
  3. تجار درجا زننده.

 تفاوت تجار موفق با سایر تجار

[av_notification title=” color=’orange’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
تجار موفق تجاری هستند که حداقل چند درصد از سود خود را اختصار به تبلیغات و پیشرفت تجارت خود می کنند، یعنی اگر در یک معامله ای ۵ میلیون تومان سود کرده اند حداقل ۵۰۰ هزار تومان از سود حاصل شده را اختصار به تبلیغات تجارت شان می دهند.
[/av_notification]

تاجران حرفه ای یک موضوع را به روشنی فهمیده اند و به آن عمل می کنند و آن موضوع این است که این تجارت شان است که به آن ها سود می دهد به اصطلح پول پول می آورد، پس باید مجدد با این سود به دست آمده تجارت می کنند تا سود بیشتری به دست بیاورند.

یعنی اگر در معامله ای بیست میلیون تومان سود کرده اند باید با این بیست میلیون تومان مجدد تجارت کنند تا به این بیست میلیون بیافزایند.

اما تجار ناموفق یا تجار درجا زننده سود حاصل از تجارت را صرف مخارج زندگی می کنند.

 هزینه های راه اندازی یک تولیدی

کسانی که تولید کننده محصولی هستند برای راه اندازی تولیدی شان بودجه ای که دارند را باید به چند بخش تقسیم کنند

 هزینه های راه اندازی یک تولیدی

  1. بخشی از آن را اختصاص به خرید مواد اولیه دهند.
  2. قسمتی از آن را برای حقوق و مزایای پرسنل در نظر بگیرند.
  3. مقداری از آن را برای خرید دستگاه ها و قطعات مورد نیاز کارشان اختصاص دهند.
  4. بخشی از آن بودجه را برای هزینه های جاری مثل آب و برق و گاز و اجاره مکان کنار بگذارند.

یک تولید کننده باید فکر تامین تمامی هزینه هاش در چند ماه اول که درآمد خوبی ندارد را بکند.

 استفاده از مشاور راستگو و صادق

یکی از دلایل شکست برخی از تجار و تولید کننده های تازه کار این است که هم خودش از این هزینه های اولیه راه اندازی یک تولیدی خبر ندارد و هم مشاوری که به او مشورت داده با او صادق نبوده و قصدش فقط گرفتن پول خودش بوده نه موفقیت تولید کننده، لذا به شما تجار محترم توصیه می شود از مشاوران مجموعه آراد برندینگ که مشاوران دلسوز و راستگو هستند استفاده کنید.

 استفاده از مشاور راستگو و صادق

 تجارت نوپا

اگر در ابتدای راه تجارت هستید، مثل تجارت شما مثل یک نهال است که هر لحظه امکان دارد باد تندی بیاد و این نهال را از بین ببرد و هنوز درخت تجارت شما تنومند و بارور نشده است، بازار شب عید بهترین فرصت است برای اینکه شما خودتان را از حالت نهال خارج کنید و به یک درخت تبدیل شوید.

کسب و کار موفق

هیچ کسب و کاری در یک شب موفق نمی شود.

[av_notification title=” color=’silver’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
شرط موفقیت در یک کسب و کار پایداری و ماندگاری در آن است، شما اگر چندین ماه به سود دهی نرسید نباید خسته شوید و دست از تلاش بردارید و آن بیزینس را رها کنید. شاید در یک یا دو ماه بعد به نتیجه برسید پس هیچ وقت نا امید نشوید و ادامه دهید
[/av_notification]

فقط نکته مهم این است که شما ببینید آیا همکاران شما در این شغلی که شما هستید به ثروت رسیده اند یا نه؟

چون بعضی از شغل ها ظرفیت و گنجایش ثروتمند شدن ندارند مثل اکثر کارمندها.

ویژگی افراد موفق

ما در مجموعه آراد برندینگ با سه هزار تاجر مشغول به فعالیت هستیم وقتی تجاری که موفق هستند را بررسی می کنیم می بینیم تمامی افراد موفق دارای یک ویژگی های مثبت هستند.

ویژگی افراد موفق

مهمترین ویژگی تجار موفق استفاده از مشاوران دلسوز و راستگو است و اطاعت پذیری کامل از این مشاوران است.

تاجر موفق آگاهانه، عاقلانه با اختیار تمام برای رسیدن به موفقیت از مشاور استفاده می کند و تمامی حرف های مشاور را عمل می کند.

اما تجار نا موفق به عقل و خرد خودشان بیشتر متکی هستند تا نظر کارشناسان و متخصصان و فقط در صورتی به سخنان مشاوران عمل می کنند که به نفع شان باشد.

رفتاری که امروز دارید از دو حال خارج نیست یا در حال رشد هستید یا نه.

اگر در حال رشد هستید به همین روند خود ادامه دهید اما اگر از وضعیت امروزتان راضی نیستید و می خواهید تغییر کنید باید به افراد موفقی که قبول شان دارید اعتماد کنید و به تک تک حرفهای آن ها عمل کنید.

ویژگی افراد موفق

برای ثروتمند شدن باید افکار شما به پول سازی عادت کند.

ذهن شما باید مداوم در جستجوی پول باشد و تکنیک های به دست آوردن پول را بلد باشد.

فرصت بازار شب عید را غنیمت شمارید و نهایت استفاده را از آن کنید و به بهترین روش تبلیغات کنید تا حجم مشتری شما افزایش یابد و به سود بیشتری برسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.