بهترین شبکه اجتماعی جایگزین تلگرام

بهترین شبکه اجتماعی که بتواند جایگزین تلگرام شود کدام است؟ آیا تلگرام از بین رفته یا باز خواهد گشت؟ آیا تلگرام را ترک کنیم یا همزمان در شبکه های دیگر هم تبلیغ کنیم؟
امروزه با فیلتر شدن تلگرام شاهد نابسامانی های اقتصادی هستیم و طبق گزارش ها، خرید و فروش ها با کاهش شدیدی روبرو بوده است که دلیل اصلی آن عدم شناخت مشتری و تامین کننده گزارش شده است. اگر مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند، از شما خرید هم خواهند کرد اما زمانی که تلگرام فیلتر شده چگونه می توان با مشتریان در تعامل بود؟
بهترین نرم افزار و شبکه های اجتماعی کدامند؟ آیا برنامه های دیگر می توانند جایگزین تلگرام باشند؟
امروز در این برنامه به شما آموزش خواهید داد که پر طرفدار ترین برنامه ها و رسانه های اجتماعی کدامند و چگونه می توان با استفاده از آن تجارت خود را چندین برابر ارتقا داد. جهت مشاهده فیلم آموزشی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

[av_button label=’کلیک کنید’ link=’manually,https://aradbranding.com/?wpfb_dl=48′ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon_hover=’aviaTBicon_hover’ icon=’ue80d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-24v4pq’]

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.