بهترین تجارت ها در بازار امروز ایران

بهترین تجارت ها در بازار ایران در شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، ایجاد کسب وکار با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده است. نرخ بالای بیکاری یکی از معضلات اساسی اقتصادی کشور است.

اما در این بین شغل‌هایی هم است که هنوز بازار کار آنها اشباع نشده و تحولات اخیر کشور باعث توسعه کسب و کار  آنها شده است.

در دوران پسا برجام تعداد گردشگرانی که وارد کشور می‌شوند به طرز محسوسی افزایش یافته و باعث ایجاد مشاغلی مثل راهنمایان گردشگران خارجی که می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند.

و یکی دیگر از شغل های با ورود گردشگران و همچین ورود کشورهای امارت،چین و روسیه به اقتصاد ایران نقش مترجمان زبان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

آیا با بهترین تجارت ها در بازار امروز ایران آشنایی دارید؟

بارزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار امروز ایران را می توان بازار بورس، بازار مسکن، بازار پول ( ارز) و بازار طلا است.

با در نظر داشتن این نکته که با سود و ریسک رابطه ی مستقیمی دارد.

بازار بورس: برای سرمایه‌گذاری در بورس باید شناخت کاملی به آن داشته باشید.

زیرا سرمایه‌گذاری در بورس ریسک بالایی دارد. اما اگه با شناخت وارد شویم نتایج خوبی می توان گرفت.

بازار مسکن:  بازار مسکن در چند سال اخیر رشد زیادی داشته است.

اما سرمایه‌گذاری در بازار مسکن نیازمند سرمایه اولیه نسبتاً زیادی است و همین موضوع سرمایه‌گذاری در این بازار را برای همه افراد ممکن نمی‌سازد.

در وضعیت کنونی کشور باید به دنبال روش هایی باشید که علاوه بر امکان سود و سرمایه گذاری برای همه افراد ریسک چندانی هم نداشته باشد.

رشد تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از موبایل، فضای مجازی و تغییر چشمگیر سبک زندگی مردم در مدت کوتاه باعث شده تا برنامه نویسی و ارائه خدمات تحت وب بازار کار خوبی را برای مهندسین کامپیوتر فراهم آورد.

تجارت الکترونیک یکی از مهم ترین تجارت های موجود در حال حاضر است و این امر بخاطر سهولت کار از طریق اینترنت و اطلاع از انواع کالاها و قیمت آنهاست.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.