برند شدن و تبلیغات در سایت و شبکه های اجتماعی

دیروز فایلی گذاشتم در مورد اینکه چکار نکنیم و توضیح دادم که اینستا و کانال‌های خبریتان را پاک کنید و هیچ فعالیتی در آن‌ها نداشته باشید. از آنجایی که صحبت‌های من بسیار تأثیرگذار است و عده‌ی بسیار زیادی منتظرند تا ببینند که من چه می‌گویم، تنها یک نفر اینستایش را پاک کرد و هیچ کس دیگری این کار را انجام نداد. ببخشید می‌خندم ولی شرایط است دیگر. کاری نمی‌توان کرد. امروز برای آن یک نفر می‌گویم چکار بکند. بقیه شما که اینستا را پاک نکردید، دنبال موفقیت هم نیستید. ولی اگر کسی پاک کرده است و به من خبر نداده، به او هم می‌گویم که چه بکند.

باز هم تأکید می‌کنم برای اینکه کاری را انجام بدهید، باید اول بعضی کارها را حذف کنید.

همه‌ی شما تا امروز داشتید زندگی می‌کردید اما کارهایی که من می‌گویم در زندگیتان نبوده است، پس برای اضافه‌کردن این کارها باید قبل از آن بعضی چیزها را حذف کنید.
فرض می‌کنم که فایل دیروز را گوش دادید. می‌خواهید بعضی چیزها را حذف کنید و می‌پرسید باید در قبال آن چکار کنیم.

شما می‌خواهید تجارت بکنید. وقتی یک نفر به تجارت فکر می‌کند، باید حتما دو چیز را در نظر بگیرد:

۱- مشتری و کسانی که محصولش را از او بخرند.

۲- تأمین‌کننده یا کسانی که محصول را به او بفروشند.

نیاز به توضیح نیست که تاجر با دلال فرق می‌کند. هر دوی این‌ها خرید و فروش می‌کنند. دلال امروز روی پراید کار می‌کند، فردا روی سکه متمرکز می‌شود، پس فردا سراغ زمین می‌رود و یک روز هم ممکن است پارچه بخرد. ولی یک تاجر پارچه همیشه تجارت پارچه انجام می‌دهد. یک تاجر پسته همیشه کار پسته می‌کند و هیچوقت تاجر پسته پارچه نمی‌خرد. حتی اگه سود کار پارچه زیاد باشد.

پس وقتی شما تجارت می‌کنید باید به دنبال مشتری و تأمین‌کننده باشید.

برای داشتن مشتری باید برند باشید.

برای برندشدن دو مسیر دارید. یا بازاریابی می‌کنید یا تبلیغات.

صحبت درباره اینکه بازاریابی چه روش‌هایی دارد و کدام خوب است یا تبلیغات چه روش‌هایی دارد و کدام خوب است، بسیار طولانی است. اگر دوست داشتید در فایل‌های روزهای بعد در مورد این‌ها توضیح می‌دهم، ولی به طور کل می‌خواهم به سراغ آخرین راه بروم. روشی بسیار پر بازده و تنها روشی که ما توصیه می‌کنیم و آن هم تبلیغات در بستر اینترنت است.

تبلیغات در بستر اینترنت بیشترین کمک را به برندسازی شما خواهد کرد. آن وقت‌هایی را که از پاک‌کردن اینستاگرام و کانال‌های خبری اضافه آورده‌اید اینجا صرف کنید. سایت داشته باشید. روی سایت تان محتوی تولید کنید. روی سایت تان کار کنید. با فرمولی که مهندس تالیا می‌گوید مطالبتان را در شبکه‌های اجتماعی انتشار بدهید. اجازه دهید جایگاه پیدا کنید. مشتری پیدا کنید. فعالیت تان را به بستر اینترنت بیاورید. هر چقدر زمان اضافه آوردید اینجا صرف کنید. مطمئنا باز هم زمان کم می‌آورید و باید خیلی از کارهای دیگر را هم حذف کنید.

[av_notification title=’نکته روز’ color=’green’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-iki336′]
تبلیغات در بستر اینترنت، بیشترین کمک را به برندسازی شما خواهد کرد.
[/av_notification]

کم‌کم بوی ماه مدرسه، بوی مهر هم می‌آید و باز دغدغه‌های ما با دانشجوهای دوست‌داشتنی آغاز می‌شود. باز ما می‌گوییم به دانشگاه نروید و عده‌ای روغن‌فکر ببخشید روشن‌فکر در مورد دانشگاه و خوبی‌های آن صحبت می‌کنند. به هر حال اگر می‌خواهید بدانید که باید چکار بکنید، همه‌ی فکرتان را روی بستر تبلیغات در اینترنت بگذارید.

در این زمینه هم بهتر و بدتر وجود دارد. مسیر موفقیت‌آمیزتر و بازده‌ بیشتر وجود دارد، اما مهم نیست. نمی‌خواهم حتما ۱۰۰ درصد بازده بگیرید. هر کدام از کارها را که دوست داشتید انجام دهید. مطلب‌نویسی دوست دارید، مطلب‌نویسی کنید. انتشار در شبکه‌های اجتماعی را دوست دارید، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. هر کاری که دوست دارید. اصلا مهم نیست که بازده کدام بیشتر است.

طبیعتا در این کارها بعضی بازده بالاتر و بعضی بازده کمتری دارند. ولی تحت هر شرایط هر کدام را که دوست داشتید انجام دهید. اصلا مهم نیست کدام‌ یک را انتخاب می‌کنید. آنقدر این کار مفیدتر از چرخیدن در اینستاگرام است که دغدغه‌ای ندارم به شما بگویم کدام را انجام بدهید و کدام را انجام ندهید. کاری بکنید تا نسبت به وضعیت دلار و تحریم بی‌دغدغه شوید. به جای غرزدن، وضع‌هاتون خوب باشد و هیچ دغدغه‌ای در زمینه پراید و ماشین و خانه نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.