اولین قدم خودشناسی و تاثیرش در سود اقتصادی


اولین قدم خودشناسی را برای داشتن اقتصاد بهتر چگونه برداریم؟ در این فایل صوتی به این موضوع پرداخته ایم.
استعداد شناسی و انتخاب یک حوزه برای کسب و کار نیاز به شناخت کافی نسبت به استعداد های محیطی و فیزیکی (پورتفولیو) اطرافمان دارد. منظور از پورتفولیو همه آن چیزی ست که شما به عنوان یک شخص، دارا هستید. استعدادها، ظرفیت ها و منابعی که در اطرافتان وجود دارد. پورتفولیو به شما می گوید که در کیف خود چه دارید.
اما چه طور می شود این کار را انجام داد؟ چطور می توان استعدادهای خود را شناخت؟ اولین قدم برای رسیدن به خودشناسی چیست؟
گفتن یک عنوان با این مضمون که باید استعداد های خود را بشناسیم کافی نیست باید راه حلی باشد که بتوانیم برای کشف و یافتن این استعداد ها از آن استفاده کنیم و بهترین روش فرم های سوالات هست.
ما در این جا سوالاتی برای شما مطرح کرده ایم که با پاسخ دادن شما به آن ها و ارسال آن برای ما، می توانیم شما را در کشف استعداد های تان همراهی کنیم.

برای گوش دادن به این فایل صوتی بر روی دکمه پخش در تصویر بالا کلیک کنید و جهت دریافت فایل گفته شده در فایل صوتی می توانید از طریق لینک زیر نسبت به دریافت آن اقدام نمایید

[av_button label=’کلیک کنید’ link=’manually,https://aradbranding.ir/wp-content/uploads/2018/06/portfolio.pdf’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue822′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.