افزایش مشتری با استفاده از شبکه های اجتماعی

افزایش مشتری با استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت ها در برندسازی اینترنتی یکی از مهم ترین اهداف هر مجموعه یا شرکت است که با استفاده از آموزش های آراد برندینگ به راحتی این امر محقق می شود.

اگر مشتری ندارید حتما پیشنهاد می کنم که مسیرهای افزایش مشتری را به درستی انجام دهید تا همیشه دارای مشتری باشید و روزی نباشد که از نداشتن مشتری بی پول شوید و نتوانید نیاز ها و خواسته های خود را برآورده سازید.

اما چگونه افزایش دادن مشتری امکان پذیر می شود؟ آیا در بین صدها رقیب می توان مشتری جدیدی بدست آورد؟ بگذارید گام به گام باهم پیش برویم تا حقایق جالبی را برایتان بازگو کنم.

افزایش مشتری

مشتری کیست؟

ساده ترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که مشتری کسی است که قصد خرید محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد و حاضر است به خاطر آنچه که شما ارائه می دهید، پول دهد. حال شاید این پول را به شما بدهد و یا به رقیبانتان که همانند شما فعالیت دارند.

رقبای کسب و کار شما چه کسانی هستند؟

هرکس که در مسیر تجاری شما فعالیت داشته باشد و محصول و خدماتی همچون شما ارائه دهد، به عنوان رقیب تجاری کسب و کار شما شناخته می شود. به عنوان مثال اگر شما فروشنده عسل هستید و از طریق اینترنت برای خود مشتری پیدا می کنید، هر کس دیگری که فروشنده عسل باشد و او هم از طریق اینترنت برای خود مشتری پیدا کند به عنوان رقیب کسب و کار شما شناخته می شود. با این تعریف می فهمیم که فعالان اقتصادی عسل که در نمایشگاه ها و بازار در حال پیدا کردن مشتری هستند، به عنوان رقیب تجاری شما شناخته نمی شوند مگر اینکه شما هم در بازار و نمایشگاه ها دیده شوید و قصد داشته باشید از آنجا هم برای خود مشتری پیدا کنید.

افزایش فروشچگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟

اگر بخواهیم مشتریان خود را افزایش دهیم بایستی به این موضوع توجه کنیم که مشتری کجاست؟ با تعریفی که از مشتری داشتیم، در میابیم که مشتری امکان دارد در هر جایی باشد. مشتریان را به دو دسته تقسیم بندی می کنیم:

  1. مشتریان در فضای حقیقی
  2. مشتریان در فضای مجازی

در این بخش قصد نداریم به تعریف مشتری در فضای حقیقی بپردازیم و اینکه بدانیم از کجا مشتریان فضای حقیقی خود را افزایش دهیم. بلکه می خواهیم در مورد دسته دوم یعنی مشتری در فضای مجازی را بشناسیم و در این مورد بیشتر صحبت کنیم. اما مشتریان فضای مجازی چه کسانی هستند و چگونه می توان آنها را پیدا کرد؟ در ادامه یک فیلم آموزشی برایتان آماده کرده ایم که به همین سوال همراه با روش های اجرایی آن پاسخ می دهد که پیشنهاد میکنم حتما آن را ببینید.

افزایش مشتری با شبکه های اجتماعی

تاثیر شبکه های اجتماعی در افزایش مشتری

اغلب مردم از این موضوع بی اطلاع هستند و خودشان را در کارهایی غیر از تجارت مشغول کرده اند. کارهایی چون:

  • مشاغل کارگری
  • مشاغل کارمندی
  • مغازه داری
  • سرمایه گذاری
  • مشاغل خاص
  • دامداری، باغداری و کشاورزی
  • و…

اگر تاثیر شبکه های اجتماعی در افزایش مشتری را می دانستند، هرگز به سمت اینگونه کارها نمی رفتند چرا که با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان کار کمتر انجام داد و درآمد بیشتری نیز داشت. همچنین ما رفتار حرفه در شبکه های اجتماعی را آموزش دادیم پس این مقاله را هم حتما مطالعه کنید.

اما خب اگر شما از دیگران متفاوت هستید و تفکرات اجیر شدن و کار کردن برای دیگران را ندارید، به شما خواهیم گفت که چگونه به درآمدهای بالا برسید.

محبوب ترین و بهترین شبکه های اجتماعی جهان

بهترین شبکه اجتماعی

با مهندس زیارکلائی همراه باشید. در این قسمت فیلم آموزشی افزایش مشتری با استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت ها را ارائه می دهیم تا با افزایش رتبه سایت در گوگل و با شبکه های اجتماعی به افزایش بازدید، افزایش مشتری و رونق کسب و کار خود بپردازید.

جهت دانلود این فیلم آموزشی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

[av_button label=’دانلود فیلم آموزشی’ link=’manually,https://aradbranding.com/?wpfb_dl=92′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue80d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-wud7hd’]

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.