آموزش ساخت کاور تجاری شبکه های اجتماعی با فتوشاپ

آموزش ساخت کاور تجاری شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، لینکدین، توییتر و گوگل پلاس با فتوشاپ را در این بخش از برنامه آراد برندینگ دنبال کنید. امروز یاد میگیرید که به صورت یک حرفه ای با فتوشاپ طرح های دلخواه خود را مخصوصاً Cove Page خلق کنید.

کاور فیسبوک چیست؟

فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی این قابلیت را دارند که برای خود یک برگه یا صفحه تجاری در آن بسازید و با سایر کاربران خود به اشتراک بگذارید. یقیناً علاقه دارید که یک صفحه زیبا و شیک خلق کنید و همه را متعجب کنید. برای همین امر نیاز هست که کمی با برنامه فتوشاپ آشنایی داشته باشید و از این طریق بتوانید خواسته های خود را محقق کنید.

کاور به معنای یک Header یا سربرگ و همچنین یک پوشش از نمای بالای برگه شما در شبکه های اجتماعی است که به عنوان یک نمایه، کسب و کار و راه های ارتباطی با کسب و کار شما را معرفی می کند. تصویر زیر نمونه ای از یک کاور فیسبوک هست که قرار است عین آن را باهم بسازیم.

آموزش ساخت کاور تجاری شبکه های اجتماعی با فتوشاپ

این تصویر بر اساس مدل ها و سبک های دلخواه ما می تواند بر روی صفحه فیسبوک ما قرار بگیرد.

آموزش ساخت کاور تجاری شبکه های اجتماعی با فتوشاپ

دانلود کاور تجاری شبکه های اجتماعی با فتوشاپ

همانطور که می دانید با فتوشاپ دنیایی از طرح های گرافیکی را می توان طراحی نمود و فتوشاپ از عهده هر آنچه که بخواهیم بر می آید. لذا در این قسمت هم فایل PSD یعنی فایل لایه باز فتوشاپ را به شما تقدیم می کنیم و هم آموزش نحوه ساخت کاور فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی را با استفاده از فتوشاپ به شما آموزش خواهیم داد.

[av_promobox button=’yes’ label=’دانلود فایل PSD’ link=’manually,https://aradbranding.com/wp-content/uploads/2018/09/cover.psd’ link_target=’_blank’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’medium’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=” av_uid=’av-t4pgv8′]
فایل PSD لایه باز کاور تجاری فیسبوک را می توانید از این قسمت به صورت رایگان دانلود کنید.
[/av_promobox]

آموزش ساخت کاور تجاری شبکه های اجتماعی

ضمنا جهت مشاهده قسمت اول و دوم فیلم آموزشی ساخت کاور فیسبوک بر روی پخش زیر کلیک نمایید.

آموزش ساخت کاور تجاری شبکه های اجتماعی

قسمت اول آموزش ساخت کاور با فتوشاپ:

قسمت دوم آموزش ساخت کاور با فتوشاپ:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.