آموزش دور زدن تحریم ها جهت صادرات

آموزش دور زدن تحریم ها جهت صادرات موضوع داغ امروز تاجران ایرانی است که در این بخش قصد داریم آن را به شما یاد دهیم که به سادگی تحریم ها را دور بزنید و راحت به صادرات و تجارت جهانی خود بپردازید.

یک پایگاه تحلیلی آمریکایی، با اشاره به افشای انتقالات میلیاردی مالی توسط یک بانک معروف جهانی برای ایران، با اذعان به تمایل بانک ها و کشورها به کمک به ایران تاکید کرد که ایران راه های متعددی برای شکستن تحریم ها دارد. به گزارش فارس، “مارک دابوویتز” در مقاله ای در پایگاه اینترنتی “فارن پالسی” نوشت؛ کار راحتی است. اگر تلاش خود را بکنید و دوستان مناسب نیز همراه تان باشند.

تحریم اقتصادی چیست؟

تحریم یا سانکشِن (Sanction) فعالیتی است که به وسیله یک یا چند بازیگر بین‌ المللی (مجری تحریم)، علیه یک یا چند کشور دیگر (هدف تحریم)، به منظور مجازات این کشورها، با اهداف محروم ساختن آنها از انجام برخی مبادلات یا وادار ساختن آنها به پذیرش هنجارهایی معین و مهم (از دید مجریان تحریم)، اعمال می‌شود.
در اینجا منظور از «مجری تحریم» کشوری (یا گروهی بین‌المللی) است که نویسندهٔ سناریوی تحریم باشد، هرچند ممکن است در اعمال محاصره بیش از یک کشور شرکت داشته باشد، و منظور از «هدف» کشور یا کشورهایی است که هدف اصلی تحریم واقع می‌شوند.

انواع تحریم های اقتصادی

به طور کلی تحریم را از سه جنبه طبقه‌ بندی می‌کنند:

  1. تقسیم‌بندی از لحاظ اندازه یا حدود تحریم
  2. تقسیم‌بندی از لحاظ تعداد کشورهای فرستنده
  3. تقسیم‌بندی از لحاظ اقتصادی یا غیراقتصادی

[av_notification title=’جالب است بدانید’ color=’grey’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’normal’ icon_select=’yes’ icon=’ue81f’ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]
کشورهایی چون کوبا، سوریه، عراق و کره شمالی مدت‌ها تحریم بوده‌اند ولی بزرگترین تحریم‌های تاریخ تحریم آلمان پس از جنگ جهانی اول و تحریم گسترده ایران در سال ۲۰۱۲ به بعد بوده است و حتی تحریم ایران را بزرگترین تحریم تاریخ بشر می‌دانند.
[/av_notification]

آموزش دور زدن تحریم ها جهت صادرات

چگونه می توان تحریم ها را دور زد؟ منظور از دور زدن تحریم ها را هرکسی خوب می داند که چگونه می توان با وجود تحریم به تجارت جهانی و صادرات پرداخت؟ در ادامه استاد مصطفی نظام پرور مشاور صادراتی آراد برندینگ برایمان توضیح خواهند داد که چگونه تحریم ها را دور بزنید. جهت دریافت فایل صوتی آموزشی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

[restrict paid=true]

[av_button label=’دانلود فایل صوتی’ link=’manually,https://aradbranding.ir/wp-content/uploads/2018/08/sanction.mp3′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

[/restrict]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.