آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار

برندسازی با اینستاگرامآموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار های پولساز برای تجارت و کارآفرینی همراه با تکنیک های کاربردی فروش از طریق شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام با برنامه ریزی تخصصی تبلیغات مجازی برای اولین بار در آراد برندینگ ارائه می شود. این دوره آموزشی در قالب چندین قسمت ضبط و در اختیار نمایندگان آراد برندینگ قرار می گیرد. ضمناً این دوره آموزشی توسط استاد تالیا زیارکلائی مشاور برندسازی اینترنتی تدریس می گردد.

[av_notification title=’به یاد داشته باشید’ color=’grey’ border=’solid’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’normal’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-j3705v’]
هر آنچه که در این دوره آموزش داده می شود کاملا کاربردی و رعایت آن به جهت برندسازی الزامی می باشد لذا پیشنهاد می گردد که تمامی بخش های آموزشی را با دقت مشاهده کرده و اجرا نمایید.
[/av_notification]

موضوعات فیلم آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار همراه با دانلود

  1. اینستاگرام چیست و چه تاثیری در کسب و کار و برندسازی دارد؟ – مشاهده
  2. ثبت نام در اینستاگرام ویژه تجارت – مشاهده
  3. استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر – مشاهده
  4. شخصی سازی و ویرایش پروفایل اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان – مشاهده
  5. تنظیمات مربوط به اینستاگرام برندینگ – مشاهده
  6. نحوه تبلیغات برند سازی شده در اینستاگرام – بزودی
  7. آموزش هشتگ گذاری در اینستاگرام – بزودی
  8. آموزش مشاهده پست‌ها، لایک و ثبت کامنت در اینستاگرام – بزودی
  9. ساخت تصاویر حرفه ای مخصوص اینستاگرام با فتوشاپ – بزودی
  10. آموزش ویرایش تصاویر و استفاده از فیلتر و افکت در اینستاگرام – بزودی
  11. ساخت فیلم های تبلیغاتی برای اینستاگرام – بزودی
  12. آموزش اضافه کردن فایل صوتی به عکس و گذاشتن آن در اینستاگرام – بزودی
  13. نحوه بیزینس پروفایل و ایجاد دکمه کانتکت (contact) اینستاگرام – بزودی
  14. آموزش ارسال ویدیو زنده – بزودی
  15. پیام خصوصی و دایرکت اینستاگرام – بزودی
  16. آموزش سرچ یا جستجو در اینستاگرام – بزودی
  17. ساخت تصاویر گرید یا چهارخونه اینستاگرام – بزودی
  18. آموزش فالو کردن هشتگ در اینستاگرام و مدیریت هشتگ ها – بزودی
  19. افزایش لایک اینستاگرام – بزودی
  20. چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ – مشاهده
  21. آموزش ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Poll) – بزودی
  22. آموزش پروموت در اینستاگرام یا ارسال پروموشن در اینستاگرام – بزودیامروزه شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام از راه های بسیار پر درآمدی محسوب می شوند که اگر شما آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار را بیاموزید، به طور اصولی جلو بروید و برندتان را به نام کنید، می توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.اینستاگرام شبکه اجتماعی پرمخاطبی است که حدود نیم میلیارد کاربر دارد و هر کاربر حداقل یک بار در روز اکانتش را چک می کند.

    Image result for آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کاراین فرصتی است که شما می توانید با فراگیری آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار، برند خود را در اینستاگرام بسازید و به درآمد برسید.آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار به مرور باعث ایجاد برند شما و در نتیجه افزایش فالوور ها می شود که برند شما را روز به روز شناخته شده تر می کند.

    پس از اینکه آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار را عملی کردید و برندتان را ساختید، باید اعتماد سازی کنید.

    Image result for آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کارحتی اگر محصولتان در اصل کسل کننده باشد، با کمی خلاقیت با ارسال تصاویر و فیلم های جذاب و فریبنده در مورد آن محصول، می توانید به افزایش فالوور پیجتان سرعت بدهید و محصول یا کسب و کارتان بیشتر دیده می شود و در نتیجه به فروش می رسد.

  23. باید توجه کنید که فقط اجازه نوشتن یک لینک در بیو اینستاگرامتان را دارید ولی می توانید این لینک را روزانه با توجه به کسب و کار و فعالیتتان به روز کنید.

    برندسازی کسب و کار در اینستاگرام

    آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار به شما کمک شایانی در این زمینه می کند و می توانید برندسازی محصولتان در اینستاگرام را گسترده تر کنید و به این روند سرعت بیشتری ببخشید. در رابطه با آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار به چند نکته زیر توجه داشته باشید:

    ۱- فالوورهایتان را فریب ندهید و از فالوور فیک استفاده نکنید. سعی کنید آهسته و پیوسته جلو بروید. با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید و به سوالاتشان جواب دهید. با استفاده از فالوور های فیک به برندتان ضربه می زنید.

    ۲- بیشتر بر محتواهای زیبا تاکید داشته باشید و از این طریق مخاطبان را جذب کنید.

    Image result for آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار

    ۳- پست هایی قرار دهید که مخاطبان واقعیتان از آنها لذت می برند. می توانید از فالوورها بپرسید که چه نوع محتوایی را در رابطه با برند شما می پسندند.

    ۴- سبک خاص خود را در تولید پست و محتوا داشته باشید. پس از اینکه برندسازی کردید، به این نکته توجه کنید که ایجاد سبکی خاص، به خلاقیت خودتان بستگی دارد.

    ۵- دقت داشته باشید که از دیگر نکته های آموزش برندسازی در اینستاگرام ویژه کسب و کار، استفاده از هشتگ های مربوط به محتوایتان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.