آشنایی با بحث تحریم ها و فیلترها

در این جلسه نکاتی که بسیار حائز اهمیته و ممکنه مناسب با حال روز کنونی ما باشه نیاز هست که مواردی رو خدمت شما عرض کنم تا کامل در این بحث تحریم ها و فیلترها تخصص داشته باشیم.
موضوع تحریم موضوعی نیست که امروز فقط شامل حال ما بشه، از گذشته بوده، بحث کار کردن با face book، linkedln، twitter و بسیاری از شبکه های اجتماعی در گذشته ما اجازه استفاده از اونها رو نداشتیم و تو آراد هم پیشنهاد نمیشد با اونها کار کنید. چیزی که بسیار مهمه و شاید خیلی از بچه ها درک درستی از اون رو نداشته باشن بحث جامعه هدف است.
مهم نیست که از کدوم شبکه اجتماعی بخواهیم استفاده کنیم، چیزی که مهمه اینه که جامعه هدف شما از چه ابزاری داره استفاده میکنه؟ مشتری های شما در کجا حضور دارن؟ هرجا که اونها حضور دارن نیاز هست شما حضور داشته باشین. مثلا بگین در اینستاگرام، در تلگرام، در وایبر یا واتس آپ هستن.

تاثیر تحریم ها و فیلترها روی تجار:

برای یک تاجر با سایر مردم تفاوت داره، مثلا میگین سایر مردم دارن از لاین استفاده میکنن، دارن از تانگو استفاده می کنند، اونها مهم نیستن، باید ببینید جامعه هدف شما کجا عضو شده.
پس اینطور نیست که بگیم تلگرام فیلتر شد، برنامه جایگزینش هست بریم اونجا، نه!
این جایگزین شبکه اجتماعی هست اما جایگزین جامعه هدف نیست.

555

چگونه بفهمیم جامعه هدف و مشتری های ما از چه چیزی در حال استفاده هستند؟

از تماس ها میشه فهمید!5485
یعنی میبینید مشتری میگه من واتس آپ دارم، نمونه عکس هارو برام تو واتس آپ بفرستین. یا میگه با ایمو یا سروش بفرستین.
پس برنامه ها زیاده، قرار نیست شما همه رو نصب کنین و داشته باشین. شما باید حداکثر سه تا شبکه اجتماعی رو گوشیتون نصب کرده باشین. از اون سه تا هم مهم ترین هاشو نصب کنید. در حال حاضر تلگرام، واتس آپ و ایمو رو پیشنهاد میکنم داشته باشید.

اما مورد بعدی پیرامون تهدیدها و فیلترهاست:

برای یک تاجر اهمیت نداره که تحریم از خارج اتفاق افتاده یا خودمون اومدیم خودمون رو فیلتر یا تحریم کردیم. کسی که داره تجارت میکنه و فروش رو انجام میده، هر اتفاقی براش بیفته و کوچکترین اختلالی در سیستم بازاری به وجود بیاد اون فرد با مشکل مواجه میشه و حجم فروش و درآمدش کاهش پیدا میکنه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.