تاثیر شبکه های اجتماعی بر صادرات

شبکه های اجتماعی

بسیاری از دوستان این سؤال را می‌پرسند که برای صادرات باید از کدام شبکه های اجتماعی استفاده کرد؟ آیا تلگرام کاربرد دارد؟ خیر، تلگرام کاربرد چندانی ندارد و تأثیرگذار نیست. شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین، آپارات و یوتیوب بسیار قوی هستند. حتما از آن‌ها استفاده کنید و با این‌ها شروع به کار کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از شبکه اجتماعی تامبلر استفاده کنید، لینکدین عالی است، فیسبوک فوق‌العاده است، پینترست بسیار خوب است و اینستاگرام هم عالی است. این شبکه‌ها برای شما مشتری‌های صادراتی می‌آورند.
پس باید این شبکه‌ها را برای خودتان راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی این شبکه‌ها بسیار مهم است. چنانچه بلد نیستید راه‌اندازی کنید، حتما با نیروهای پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید تا برای شما راه‌اندازی کنند.

پست‌گذاری در شبکه های اجتماعی

قسمت بعد، پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی است. پست گذاشتن کمی راحت‌تر است، شاید ایجاد اولیه آن کمی سخت باشد و شما بلد نباشید چگونه ثبت نام کنید و یک حساب کاربری تجاری بسازید. صفحه‌های کاری و تجاری از صفحه‌هایی که عوام استفاده می‌کنند، متفاوت است. باید حتما صفحه کاری داشته باشید و بخواهید کسب‌ و کار خود را معرفی کنید.
اگر شما از امروز آغاز به کار کنید، در یک ماه حداقل دو تا پنج مشتری پیدا می‌کنید. یعنی از همین مسیر، شما در یک ماه پنج مشتری صادراتی خواهید داشت. ارتباط برقرار می‌شود، صحبت می‌کنید و می‌بینید چه سؤالاتی می‌پرسند، کم‌کم ترس‌های شما از بین می‌رود و بعد قوی‌تر آغاز به کار می‌کنید. تمام شبهات شما از بین می‌رود. سؤالاتی از شما خواهند پرسید که نمی‌دانید چگونه باید جواب بدهید. از ما بپرسید، ما به شما خواهیم گفت که در پاسخ به این سؤال‌ها چه بگویید. آنجا می‌فهمید که از شما Company profile می‌خواهند، لیست قیمت از شما می‌خواهند و گزینه‌های مختلف دیگری می‌پرسند. و شما آزمایشی یاد می‌گیرید که چگونه باید با این‌ها برخورد کنید.

پست‌گذاری در شبکه های اجتماعی

تو می‌توانی، من هم می‌توانم

شما هم می‌توانید صادر کنید، مانند بسیاری از آرادی‌ها که صادر می‌کنند. بارها این موضوع را گفتم: You can, I can. تو می‌توانی، من هم می‌توانم.
آغاز به کار کنید. راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی باید جزء برنامه‌های اصلی شما باشد. با نیروهای پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا اگر خود شما نمی‌توانید بسازید، نیروهای پشتیبانی ما شبکه‌های اجتماعی شما را با نام آن برندی که انتخاب کردید، ایجاد کنند و بعد آغاز به کار کند و تبلیغات آن شروع شود. می‌بینید که از همین‌جا هم مشتری خواهید داشت.

تو می‌توانی، من هم می‌توانم

مشتری واقعی با سایت

البته گفتم سایت از جنس دیگری است، اگر شما سایت داشته باشید، مشتری‌های واقعی‌تری به سمت شما می‌آیند که واقعا می‌خواهند از شما جنس بخرند. باید هر دو این‌ها جزء برنامه‌های اصلی شما باشد و شروع کنید.
امیدوارم این برنامه‌ها را اجرا کنید و فقط بیننده و نظاره‌گر نباشید. اگر اجرا کنید، می‌بینید که تأثیرگذار خواهد بود و نتایج مطلوبی حاصل می‌شود.

 

مشتری واقعی با سایت

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.